Gå til innhold

Leie minibank til et stort arragament?


veos

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann kjære forumbrukere!

 

Gjennom min tid her på forumet så har jeg har jeg lært at dere har et svar på alt, så da poster jeg i vei;

 

Det har seg slik at om et par måneder så arrangerer jeg, med flere selvsagt, et ganske stort arragament i Ålesund.

 

Vi trenger i den forbindelse mulighet for å betale med bankkort og/eller ta ut penger fra minibank. Jeg kan dessverre ikke røpe alt enda, men vi er meget seriøse, og Ålesund Kommune v/ Kulturrådet er selvsagt medarrangør.

 

Vi har forhørt oss med de hvor vi eventuelt kan få leie en minibank for dette, men de har som sikkert de fleste andre kommuner, ingen svar.

 

Derfor.. Hvor i alle dager kan jeg leie en minibank? :!:

 

 

Sikkert årets dummeste post, men pytt pytt, det for heller våge seg.

 

 

Med beste hilsener,

Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh. Takk så mye skal dere ha.

For å forklare litt.. Sett at vi skal arrangere en konsert, og da er det et must å ha bankkortterminal eller lignende.

Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på noe sant, og kun hadde tankene på minibanken.

 

Takk så mye!

Lenke til kommentar
De trådløse greiene er TREIGE!

 

var på norwaycup i sommer.. der tok det laangt tid.. men kan hende det var banken..

5437010[/snapback]

Ja, de tar litt lenger tid enn når de er koblet på en bredbåndslinje, men det er jo veldig praktisk..

5437068[/snapback]

 

det er sant! men om de skal fortgang i prosessen burde de finne en kablet løsning tenkte jeg på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...