veos Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Heisann hoppsann kjære forumbrukere! Gjennom min tid her på forumet så har jeg har jeg lært at dere har et svar på alt, så da poster jeg i vei; Det har seg slik at om et par måneder så arrangerer jeg, med flere selvsagt, et ganske stort arragament i Ålesund. Vi trenger i den forbindelse mulighet for å betale med bankkort og/eller ta ut penger fra minibank. Jeg kan dessverre ikke røpe alt enda, men vi er meget seriøse, og Ålesund Kommune v/ Kulturrådet er selvsagt medarrangør. Vi har forhørt oss med de hvor vi eventuelt kan få leie en minibank for dette, men de har som sikkert de fleste andre kommuner, ingen svar. Derfor.. Hvor i alle dager kan jeg leie en minibank? :!: Sikkert årets dummeste post, men pytt pytt, det for heller våge seg. Med beste hilsener, Vegard Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Å leie en bankterminal for bankkort er temmelig overkommelig. Ta kontakt med banken dere har avtale med. Minibank kan nok være noe verre. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvorfor skal det leies en minibank? Kan du ikke bare be banken plassere et der? Istedetfor at du skal leie det. Hehe tviler på at du får godkjenning på din forespørsel i en bank. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hva med denne? http://www.betalingsterminal.no/betalingst...ukter_mobil.cfm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 http://www.tellix.no/tellix.php?site=termi...=terminaler_kor Lenke til kommentar
veos Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Oh. Takk så mye skal dere ha. For å forklare litt.. Sett at vi skal arrangere en konsert, og da er det et must å ha bankkortterminal eller lignende. Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på noe sant, og kun hadde tankene på minibanken. Takk så mye! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Er jo plassert ut minibanker i vikingskipet under TG. Det er sånne "mobile", små. Hør med din lokale bank eller noe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 De trådløse greiene er TREIGE! var på norwaycup i sommer.. der tok det laangt tid.. men kan hende det var banken.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 De trådløse greiene er TREIGE! var på norwaycup i sommer.. der tok det laangt tid.. men kan hende det var banken.. 5437010[/snapback] Ja, de tar litt lenger tid enn når de er koblet på en bredbåndslinje, men det er jo veldig praktisk.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 De trådløse greiene er TREIGE! var på norwaycup i sommer.. der tok det laangt tid.. men kan hende det var banken.. 5437010[/snapback] Ja, de tar litt lenger tid enn når de er koblet på en bredbåndslinje, men det er jo veldig praktisk.. 5437068[/snapback] det er sant! men om de skal fortgang i prosessen burde de finne en kablet løsning tenkte jeg på! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tør jeg spørre hva slags arrangement? Er ikke så ofte det skjer noe som er verdt å sjekke ut i byen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå