lazio Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har problemer med at plutslig bare blir skjermen svart når eg spiller. Kjem liksomm nokon bølger over skjermen og det starter og lage ein ubehaglig lyd i headsetet og. Av og til kan dette skje med ein gong eg har fått på pcen igjen og sotte meg ned igjen. Dette er eit problem eg alltid har hatt forsåvidt. Kjøpte ny cpu, skjermkort og hovedkort og hadde forsatt problemet etterpå. Har merka at til meir krevande spill det er jo oftere skjer det. Har for det meste spillet Counter Strike og det har aldri skjedd der eller på andre Half Life mods, men i det siste har eg spillt litt GTA: San Andreas og Lineage 2. Skjer nokon gonger på GTA men det er på Lineage di store problemene starter. Er fryktlig irriterande dette og har ingen aning lenger om kva som er gale. Prøvde med to cpu-vifter inni for lenge siden fordi eg trudde at varmen var grunnen men no er eg ikkje sikker på noko lenger = / Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Last ned Ultimate Boot CD og test blant annet minnet ditt. Prøv med andre drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå