sixx Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 på denne linken har vi tidenes beste skuespiller nemlig den legendariske Star wars kid!! jeg anbefaller å se på LOTOR(lord of the onin rings), men alle er verdt å ta en titt på Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hahaha...lol. beste jeg har sett på lenge... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ajajajajajaj! Stakkars idiot! Dritfett alt samma der. Også for et uttrykk i ansiktet! Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tenk å være den gutten, a.... o_O Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Han fikk jo masse penger etter å ha saksøkt da Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Han fikk jo masse penger etter å ha saksøkt da 5438795[/snapback] Fortell? :!: Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Var det ikke spnn at han tok å filma seg selv med et kamera han lånte av noen venner, men han glemte å slette filmene og vennene la det ut på på et fildelingsprogram. Så lasta alle det ned, "vennene" ble saksøkt og gutten fikk grunker og gryn i lomma. Nå kan han kjøpe seg et ekte lasersverd! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Bra idiot og saksøke når han har filma seg selv på den måten der, da...jaja USA er landet der man kan saksøke om man skar seg på en hermetikkboks og det ikke sto advarsel om det... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Bra idiot og saksøke når han har filma seg selv på den måten der, da...jaja USA er landet der man kan saksøke om man skar seg på en hermetikkboks og det ikke sto advarsel om det... 5441692[/snapback] Han saksøkte dem for at de la den ut på nettet. Det kunne man vel gjort i Norge og? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Han minner meg om en kammerat:P Sykt bra! han eier jo det lasersverdet ! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det her er vel et av de mer rettferdige søksmåla i USA lissom. Han fikk visst litt "problemer" etter det der og, noe han absolutt fortjener etter å ha driti seg ut så bra ;-) De remixene som fins er konge! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Bra idiot og saksøke når han har filma seg selv på den måten der, da...jaja USA er landet der man kan saksøke om man skar seg på en hermetikkboks og det ikke sto advarsel om det... 5441692[/snapback] Denne gutten er Kanadisk og bor i den fransktalende delen av Kanada. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 For det første: Han er fra Canada, og det var mange tusen folk som donerte penger til gutten, fordi de syntes synd på ham. Om du leser tråden (husker ikke linken), så tok mannen ansvaret for pengene en øl i betaling. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Må ha denne i mine innlegg slik at jeg kan formidle dette til resten av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå