ChrisMansion Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Planlegger kjøp av ny pc / evt pcdeler til "ny pc". Denne skulle gjerne være så stillegående som mulig, og skal primært brukes til spilling, men også til annet surr som en student kan finne på å gjøre for å unngå å lese pensum. Hadde tenkt meg å bla opp mellom 8 og 9tusen kroner. Har to mulige oppsett som det vipper mellom. 1. oppsett, ny pc, ca 8000kr 2. oppsett, oppgradering, ca 5000kr 2. oppsett forutsetter at jeg kan kjøpe noen deler av min nabo som selger dette for 1500kr: *asus k8v se deluxe *amd64 3400+ 2,4ghz 512kb Da kommer mitt andre spørsmål; er dette en fornuftig pris for dette? Tar gjerne imot innspill og svar, samt bedre løsninger for en "stille/spille pc" På forhånd takk! Vennlig hilsen, Christoffer edit1: oppdaterte url'ene, my mistake ;p edit2: oppdaterte url'ene - nok en gang - my mistake ;p Endret 11. januar 2006 av ChrisMansion Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 får ikke sett noen handlevogner jeg igrunn.. :/ Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Linkene skal fungere nå.. Copy/paste'a feil url Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) du må tilgjengelig gjøre "del handle liste" eller noe sånt. kommer at jeg ikke har tilgang eller noe sånt nå. den nederste, fungerer. Endret 11. januar 2006 av Xabi-Alonso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå