Martin-sama Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Er det fler som skal på Is-LAN? Jeg tror at dette bare er et lokalt LAN for oss som bor rundt Nøtterøy/Tønsberg. Men er det noen her som skal dit, eller har noe inofrmasjon om det? Har de funnet ut hvilken hall? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skal vistnok være crew, men har ikke hørt noe mer. *lage memo to self om å sende en SMS til admin i morgen* Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vi jobber på spreng med å finne en hall for å huse neste Islan. De fleste hallene vi definerer som aktuelle er optatte en stund fremover. Dette igjen resulterer til at vi er nødt til å utsette neste Islan på ubestemt tid, frem til vi har fått en hall som faller oss i smak. Beklager på styrets vegne at det vil ta noe lengre tid til neste LAN. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Ja, jeg vet om den, håper de finner en hall altså! Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kommer på Is-LAN jeg Martin Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Kommer på Is-LAN jeg Martin 5428647[/snapback] Dette er bra Jonas! Gleder meg! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Ok, har hørt at Is-lan skal være siste helgen i Mai, i Hårkollhallen. Noen som har hørt noe mer? Link til siden eller noe? Finner den ikke! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
ZinTeX Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ryktene er sanne http://www.is-lan.net Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ryktene er sanne http://www.is-lan.net 6122304[/snapback] Whoho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå