Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil-lyd i høgtalarane

huf

Anbefalte innlegg

Hei.

Eit problem som eg har høyrd mange har, er at dei får "lyden av bilen" når den aksellererar i høgtalarane når annlegget er avslått. Nokon har det også når anlegget er på.

Kva kjem denne irriterande lyden av? Er det noko med den negative polen å gjere?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikkje mitt annlegg det er snakk om, men ein kompis av meg. Eg kan ikkje seie på ståande fot kva stor den kabelen er, men sikkert ein 10mm2.

Er det vanleg å jorde sjølve cd-spelaren? (Den som stend framme i bilen.)

Lenke til kommentar

Når eg tenker meg om så må kabelen vere større enn 10mm2. Sikkert 25.

Han har to høgtalarar framme, 2 i hattehylla og ein stor sub bak. Subben er på eigen forsterkar, dei i hattehylla er på eigen forsterkar, mens dei framme er på spelaren. (Trur eg.)

Endret av huf
Lenke til kommentar
Det er ikkje mitt annlegg det er snakk om, men ein kompis av meg. Eg kan ikkje seie på ståande fot kva stor den kabelen er, men sikkert ein 10mm2.

Er det vanleg å jorde sjølve cd-spelaren? (Den som stend framme i bilen.)

5424202[/snapback]

Jeg har ingen forsterker i bilen min, og ja det er jording på spilleren. Min jording har jeg som midlertidig løsning plassert mellom spilleren og det "rommet" spilleren ligger i. Orginalt var jordingen festet på en skrue bakpå kasettspilleren. Har hørt flere si at man kan strekke den til batteriet eller en annen del av karosseriet, men jag kan som sagt ikke så mye om dette.

Lenke til kommentar

Ligger strømkabel og signalkabel relativt nær hverandre..?

Da kan det forekomme støy, og løsninger kan være å legge disse på hver sin side av bilen, evt surre dem inn med aluminiumsfolie..

En kamerat har samma greiene, høres ut som en symaskin når han gir på.. :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Ja, ok.

Det eg veit er at han har eit slags samankoplingsfilter bak for dei to forsterkarane der. Dei går altså i lag, og ein felles kabel går ut og til karosseri. Kva han har på spelaren framme er eg usikker på.

Eg skal undersøke det nærare.

Lenke til kommentar
Ligger strømkabel og signalkabel relativt nær hverandre..?

Da kan det forekomme støy, og løsninger kan være å legge disse på hver sin side av bilen, evt surre dem inn med aluminiumsfolie..

En kamerat har samma greiene, høres ut som en symaskin når han gir på.. :p

5424249[/snapback]

Ja, det er akkurat det det høyrast ut som. Forferdeleg irriterande.

Takk for svar. Eg skal undersøke kva plassering dei har i forhold til kvarandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...