Njål Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Nice forklart "Njål" Men ser at de leverer gratis kunn i England, så da må jeg regne med at det koster ekstra. F.eks Sesong 3 koster ca £17.97 ca 212,- norske kroner. Er litt over den tollgrensen det. Føler at jeg har lest et sted (der du skriver) at prisene de oppgir på Amazone ikke alltid stemmer eller? 5431166[/snapback] Der det er fast lokal salgsskatt (mva) trekker Amazon den fra når varer sendes ut av egen handelssone (dvs ut av EU for Amazon UK)., dvs Amazon UK, DE (Tyskland), FR (Frankrike), JP (Japan). I USA og Kanada varierer skattelgging fra stat til stat/region til region, så der legges den til for de stater/regioner det gjelder. Prisene jeg ga lenger opp er med VAT (Value Added Tax, engelsk mva) fratrukket, og inkluderer frakt. Edit: Jeg er ikke "Njål", jeg er Njål. Det er navnet mitt. Endret 13. januar 2006 av Njål Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har handlet endel på Playx.no og er veldig fornøyd, mener de har Xfiles på tilbud og, under 200kr. men husk på en ting, butikken deres er ikke i Norge, men i Danmark! De sender pakker separat, og tar 10kr i frakt. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 De selger kun Sesong 1 på Playx, det hjelper ikke så mye for meg. Men vurderer seriøst Amazone, som Njål har nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå