Mirann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det første du bør gjøre er iallfall å legge om kostholdet.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hva er så farlig med å være feit uansett 5424835[/snapback] Wow, det må være det dummeste utsagnet jeg har hørt på veldig, veldig lenge. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg er komt til samme problemet. Plutselig går jeg opp i vekt, og valpefettet er der med en gang.. Irriterende! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hva er så farlig med å være feit uansett 5424835[/snapback] det er veldig lite pent og tærer på kroppen uansett, trådstarter, du burde nok endre kostholdet ditt. det er nok her problemet ligger. om du begynner å trene i tillegg er det selvfølgelig kjempe fint, men om du gir faen i big mac og junk food og spiser sundt isteden, vil nok de ekstra kiloene forsvinne. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Som LarsP sa, ikke spis mindre, men smartere... Mange ser på kosthold og "stuff" som nok til å holde seg i form. Andre fase må vell være å faktisk trene, noe jeg er personlig fan av... Selvfølgelig er det digg å sitte foran PC'en og surfe, men 2-3 ganger i uka, er det faktisk ganske digg å dra på helsestudio, pumpe og jogge litt... Anbefaller deg (og alle) å se på trening som et alternativ, ikke si ting som "jeg er for lat" osv, trening skal ikke være for de som vil ned i vekt, trening skal være for folk som vil være i form, noe jeg tror er alle i hele Norge... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Letteste måten å slanke seg, er i følge meg, å bli med på lagidrett.. Fotball i lavere divisjoner, håndball også i lavere eller lignende.. Jeg tok meg en 2årspause med fotball, fra det som da var guttelag, og hoppa på fotball i 8.divisjon nå nylig da jeg syntes at magen begynte å ese litt for mye ^_^ Har ikke gidd til å hive meg på diett, er for glad i kebaben og colaen for det.. Samt øl, kan jo ikke klare meg uten den =) Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) du må ikke nødvendigvis spise mindre mat i mengde nei, som LarsP og Ezo sier! Grunnen til at du blir feitere, er enkel: Du spiser mindre energi (kalorier) enn du forbrenner. Overskuddsenergien, uansett om den kommer fra protein, karbohydrater eller fett (du har vel hørt om de tre før;) ), blir omdannet til fett av kroppen. Du får ikke den store slankeeffekten av å ta sit-ups og armhevinger, kontra kondisjonstrening. Jeg kan anbefale deg Iform som et godt sted å starte, og har du noe å spørre om kan du spørre meg eller på forumet på Iform Endret 16. januar 2006 av birdie88 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Du spiser mer energi (kalorier) enn du forbrenner. 5448580[/snapback] Fixed for truth... Det går også an å spørre i Sport og Idrett-forumet... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kutt ned på søtsaker. Jeg gikk ned 8 kg + med litt trening på det Du kan jo prøve parkour det er grisegøy, og man kan gjøre det nesten hvor som helst. www.parkour.no for mer info Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Så jeg skal spise mindre og trene mer? Ok=S Så sit-ups har ingen virkning på magen da? Har ikke overskudd av fett andre steder i kroppen. 5424300[/snapback] Da er vi nok inne på en utbrett misforståelse her tror jeg. Fett fordeler seg utover i hele kroppen, og om du har mest av det på magen så er det ikke dermed sagt at sit'ups er det mest effektive for å få det bort. Den mest effektive måten å få bort fett på er den metoden hvor du forbrenner mest energi, enkelt og greit. Sit'ups er definitivt ikke den metoden hvor du forbrenner mest fett/energi, det er det løping/sykling og sånne ting som gjør. Sit'ups er for den som vil ha magemuskler! EDIT: og/å feil.. roffel Endret 17. januar 2006 av morten_s Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er tre ulike metoder også som er godt brukt i kroppsbyggermiljø for å kvitte seg med fett; gåtur før frokost, jogging etter styrketrening og intervalltrening (gerilja cardio). Her kommer google inn Men kosthold spiller generelt sett en stor rolle når det kommer til reduksjon av fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå