Lanka Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vet ikke helt, men føler jeg har begynt å bli litt feitere i det siste. Er slank egentlig, men i magepartiet så er ikke musklene lenger synlig ( Markeringene man har uten at man har trent ). Haha er virkelig redd for å bli litt lubben. Noe jeg absolutt ikke vil. Men jeg har forstått at jeg må endre min livsstil. Jeg står opp. Drikker en kopp te, tar meg en brødskive. Drar på skolen. Spiser Pølse/Big Mac/Matpakke iblant som lunch. Drar på jobb etter skolen. Spiser junk food der. Drar hjem. Spiser en god deilig porsjon med middag som alltid innholder en eller annen form for kjøtt (Kylling stort sett). Resten av dagen dasser jeg foran data/tv. Helger+Torsdager er jeg ute og fyller magen med pils =P ---> Ølmage?... Som dere ser så får jeg ikke så mye trening, og jeg er ikke så motivert til å trene heller. Sier jeg skal ta sit-ups og push-ups hver kveld, men gidder rett og slett ikke. Startet på treningstudio, men fikk aldri tid ettersom jeg jobber til 7 og da er jeg for slapp til å trene. Helgene sover jeg.. Hva skal jeg gjøre egentlig? Har vurdert løpeturer ute og sånn, men er sykt lite motivert. Ellers så gidder jeg rett og slett ikke.. Jeg er altså ikke feit. Og kan si at jeg har gjennomsnittelig normal kroppsfasong av folk i klassen ( Ordinær SentrumOslo-skole ). Men magen eser litt ut altså. Står jeg oppreist så ser man det ikke naturlig nok. Men dt er når jeg sitter at man ser at den er stor. (PS: Til mods.. Jeg vet denne kunne blitt postet i Sport/Idrett-tråden, men siden dette kan omfatte mange av brukerne som sitter på baken hele dagen, vurderer jeg å gi den en sjans her inne :] ) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=519769 Bli med, da vel Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det finnes nok ikke så mange snarveier... Ta deg selv i nakken og løp et par ganger i uke og slutt og spis junkfood! Du sier du ikke har tid til trening, og det skjønner jeg hvis du jobber 5 dager i uka etter skolen. Hva med å kutte ned til fire, sette inn en treningsøkt der og en til to i helgene? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hehe hvis jeg skal legge inn treningsøkter så må jeg vite konkret hva jeg skal gjøre. Jeg har vanligvis sagt : Nå skal jeg ta et par sit-ups. Men ender med at klokken nærmer seg 02.00 og jeg legger meg... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=519769 Bli med, da vel 5423951[/snapback] Diett? Wtf? Jeg er 18 år. 169 cm og veier 65 kg.. Er vel søren ikke nødvendig med diett? =P Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mye lettere å gjennomføre situps/pushups om du har en timeplan. Skriv opp de vanligste gjøremålene du gjør hver dag og snik inn noen situps/pushups innimellom. så haker du av når du har gjort det. og spis sunnere Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har lyst til det mottsatte lyst til å bli litt lubben, men samme hvor mye jeg spiser og hva jeg spiser og hvor mye jeg sitter greier jeg ikke å legge på meg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=519769 Bli med, da vel 5423951[/snapback] Diett? Wtf? Jeg er 18 år. 169 cm og veier 65 kg.. Er vel søren ikke nødvendig med diett? =P 5424009[/snapback] Øhm... *sjekke egen høyde og vekt - 185 cm - 68 kg* Ehh, neida!! Nei, jeg bare kødder, det er absolutt ikke nødvendig med slankediett, men du whiner over at du blir feitere, så hva skal jeg tro da? Hvilken skole går du forresten? Hvis du vil ha tilbake sixpacken er det utholdenhetstrening som hjelper, skap en negativ kaloribalanse. Det er så enkelt. Å bare ta sit-ups har liten/ingen effekt. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Negativ kaloribalanse? Hmm vanskeligere ord har jeg ikke hørt siden sist sommer da man fikk høre om negative laktatverdier i Tour de France. Hehe.. Forklar litt bedre hva jeg kan gjøre for å få negativ kaloribalanse.. =) Går på Hartvig Nissens skole Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Negativ kaloribalanse = spis mindre energi enn kroppen bruker opp. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Så jeg skal spise mindre og trene mer? Ok=S Så sit-ups har ingen virkning på magen da? Har ikke overskudd av fett andre steder i kroppen. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Situps har to innvirkninger; -du øker generelt energiforbruket, og forbrenner fett jevnt rundt på kroppen -du trenger opp mavemusklene, og kan «stramme opp» maven slik. Litt usikker på detaljene her, kan ikke påstå å ha hatt lignende problemer selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Du lever rett og slett usunt. Ikke spis mindre, men spis bedre. Situps vil stramme opp magen, men fettet som ligger utenpå rutene må brennes/slankes vekk. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Må nå være litt motivert for fysisk utfordring, kan jo ta den kjedelige ergometer syklinga. Men å bytte ut litt på kosthold funker sikkert greit det og mer av frukt og grønnt. Trener nå selv en god del, noen mil jogges det og noen timer på treningsenter i uka. Kosthold endring er vel det letteste for deg når du har øl vom Men du kan merke deg det at den vil ikke slippe så lett taket... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Spiser Pølse/Big Mac/Matpakke iblant som lunch Spiser junk food der . Spiser en god deilig porsjon med middag som alltid innholder en eller annen form for kjøtt (Kylling stort sett). Helger+Torsdager er jeg ute og fyller magen med pils Trodde jeg leste en skrekk historie fra USA eller noe:P Du må eta sunnere! Du spiser jo 3 middager om dagen jo:P Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 alt telelr jo....gå i trapper, ikke heis.... gå mest mulig..... gå av to busstopp før hvis du tar buss...osv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Plutselig skulle alle slanke seg på forumet... Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har lyst til det mottsatte lyst til å bli litt lubben, men samme hvor mye jeg spiser og hva jeg spiser og hvor mye jeg sitter greier jeg ikke å legge på meg 5424041[/snapback] Samme her! Har sittet stille i ett halvt år nå uten å trene, men har ikke lagt på meg en kilo. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hva er så farlig med å være feit uansett Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har lyst til det mottsatte lyst til å bli litt lubben, men samme hvor mye jeg spiser og hva jeg spiser og hvor mye jeg sitter greier jeg ikke å legge på meg 5424041[/snapback] Sånne folk misunner jeg, hvis man har en anbefalt/fin kroppsvekt i forhold til høyden! en i klassa mier sånn, han spiser som en gris, men legger ikke på seg en dritt! han er så spinkel at jeg kan putte en til to fingre mellom når jeg tar rundt håndleddet hans! ;O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå