4588pkdkrikue5c Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Heisann, lurer på om noen vet hva Firmware oppgraderingen på iPod nano inkluderer? Får jeg noen nye ting ? BTW: Er det noen som har prøvd å legge inn nye spill? Det er jo mulig det, er det ikke? Tenker ikke på Linux enda, for da kan den jo klikke.. Noen som vet om Apples garanti gir meg rett på å reinnstalere softwaren hvis Linux fucker seg? - På forhånd takk M.v.h Steffen N. Martinsen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Linux kan ikek fucke seg, du bare bruker et tool for og sletta alt og oppdatere ipoden så er den orginal igjen(se signatur). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 OK.. Har du selv prøvd linux på din iPod? Er det ikke sånn at du kan starte opp det vanlige også (bootline) ? Må jeg da velge hver gang? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har hatt det selv, du holder inne ene knappen for og starte linux. Vaneligvis så bare starter det opp orginalt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 OK.. På min nano så er det for øyeblikket sånn at podden fades på så er jeg inne i samme sang eller meny jeg allerede hold på med, vil dette fremdeles skje? Med andre ord, vil iPoden slå seg helt av når jeg har linux på den, eller sånn som den gjorde nå? Ambefaler du linux til iPod, og har du prøvd iDoom og Video avspilleren? -Steffen- Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Linux på iPod er generelt veldig ustabilt/ubrukelig, ikke egnet som OS på iPoden. Den er mer for show-off. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 video har jeg ikke prøvd, ikke idoom heller, linux er som sagt, showoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå