Andrey Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg har planer å søke lærling som kokk i forsvaret til neste år, men er ikke helt sikker enda. så jeg lurte på om det er noen som har noe erfaring me det å være lærling som kokk i forsvaret? Endret 12. januar 2006 av Andrey Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nei ass men tenker personlig og søke meg til og bli UB (Under Befal) hvis jeg kommer inn i millitæret. Må kunne klare helvetes uka for å kunne det da, men underbefal skal visst være den letteste måten og kunne komme høyre opp i rang en sersjant i millitæret uten å måtte i det heletatt gå på befalskolen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har ingen erfaring om hvordan det er å være kokk i forsvaret, men har mange venner der som er det. Er lærling i militæret selv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg har planer å søke lærling som kokk i forsvaret til neste år, men er ikke helt sikker enda. så jeg lurte på om det er noen som har noe erfaring me det å være lærling som kokk i forsvaret? 5423757[/snapback] Tenker du på befalsutdanning mens du er i førstegangstjenesten som du avtjener på èn av rekruttskolene? Den fungerer vel slik at du får 6 måneder teori som befalselev og resten er praksis som Kvartermester-aspirant (Sjøforsvaret) eller UB-Korporal (Luft og Hær). Deretter blir du Kvartermester eller Sersjant og må være det i minst ett år før du blir Fenrik. Men for å fullføre kreves det gode holdinger, motivasjon og at du er i god form. Samtlige fra min tropp på på KNM HH som kom inn var tilbake 2 dager etter de var kommet inn. Endret 13. januar 2006 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå