marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Heisann! Bare lurte på om dere kan nevne noen gode butikker i utlandet som selger filmer. Jeg kan nevne de jeg bruker å handle på. Play.com www.play.com God, billig og kjapp, uten frakt Amazon.co.uk Amazon i England God, og kjapp, men med frakt. -b- Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 BAre lurer på hvorfor det er så viktig at de er i utlandet? Tror forresten www.dvdstrax.com er ett fint sted. Sender vel fra Danmark såvidt jeg husker... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Er fordomsfull mot norske dvd-butikker. Synes de er så dyr. Var akkurat inne å sjekket dvdstrax.com for Sopranos. 650 kroner for en sesong er veldig veldig dyrt. Feilkjøp, oops sorry, Elkjøp selger jo disse for 345,- per sesong. -b- Endret 11. januar 2006 av bono_head Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hehe, ok... kanskje er de dyre, det kan jeg holde med deg i... Men når det er snakk om DVD'er så er det ofte billigst å ta en tur på LEfdal/Elkjøp/Vieoshappa etc for å slippe frakten. Dette er jo selvfølgeig mest lønnsomt hvis man kjøper 1 og 1 dvd. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 play.com er jo genialt da deres priser er inkludert frakt. De splitter også opp serier slik at man feks. kan kjøpe "Lost" i to deler hvor hver av delene holder seg under tollgrensa. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Har ikke vært bort i at de deler sesonger i deler, men det jeg liker veldig godt med play.com, i tillegg til rask levering og gode priser er: Når jeg surfer innom og velger mange filmer, kan jeg gå på check-out å velge betal. Men alle filmene blir sendt en og en slik at jeg slipper den jævla tollgrensen rasshøla fra SV plutselig nektet å oppjustere. Det er kjekt det. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 www6.cd-wow.com og www.playx.no. Ellers er som nevnt play.com og dvdstrax.com bra butikker. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan bare føye meg inn i å hylle play.com som både er kjappere på levering enn mange norske butikker, samt har utrolig bra priser. Hadde bare sosialistene holdt løftene sine om å heve tollgrensen så hadde det vært enda bedre, men det er en annen debatt.... Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 www.dvdpacific.com Kan finne en del godsaker der om man leter litt. Vær oppmerksom på at postgangen kan ta opp til 4 uker om man velger billigste alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå