Gå til innhold

Skal lage internettside til kjøreskole min!

Anbefalte innlegg

Halla, da har jeg fått i jobb av kjørelæreren min, å lage en internett side til kjøreskolen hans (mot redusering av min kommende faktura på over 10.000).

Har ikke helt planlagt hvordan jeg skal ligge opp siden, hvordan den skal være osv!

Har ikke peiling på CSS/HTML utover det helt normale, så går kanskje får en Mambo side. Eller så tenkte jeg at jeg kanskje skulle fikse en Wordpress side, for da kan kjørelæreren min oppdatere siden selv!

Noen som har noen kommentarer eller ideer til lure meg? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...Kanskje lære deg litt mer HTML/CSS? Veldig enkelt hvis du setter deg ned! Det ville jeg gjort hvis du har littegrann tid på deg. Ellers tror jeg Mambo er en finfin løsning ;)

(Hvem vet, det kan jo hende at du får bruk for mer HTML senere i livet!)

Endret av kjey
Lenke til kommentar

Først og fremst:

Det å ta så mye penger for noe en ikke burde gjøre, synes nå jeg er forkastelig. Hvis jeg hadde betalt en for å lage en nettside, forventer jeg at han gjør det, og kan det før han takker ja til oppdraget.

Så, til innlegget:

"Wordpress" side? Du kan implementere Wordpress, AJfork og mange andre i nesten alle sider, med litt _peiling_. Mambo er ett alternativ, men det å da ta penger for det, er jo rent forkastelig, medmindre du kun tar betalt for konfigurasjonen av nettsiden.

Lenke til kommentar
OMG! Rolig du da, akkurat som han ikke tar nok betalt for kjøretimene sine -.-

5424189[/snapback]

Hehe, du fikk ikke med deg poenget med forrige innlegg ser jeg? :dontgetit:

Helt vanvittig.. 10000 for noe man kan slelle sammen på 2 timer, og allikevel få en overveldende respons. Men nok OT, og over til emnet.

Mambo er full av unødvendige ting, og skal du ikke forandre på standardoppsettet blir det bare teit og fælt. Gå heller for drupal (drupal.org), der du kan legge til moduler (poll, forum osv) og enkelt forandre på utseendet.

Lenke til kommentar

Eller kanskje dere ikke har lest innlegget mitt skikkelig, det står REDUSERING av kommende faktura. (eller jeg som formulerte meg dårlig)

Noen som ble veldig sjalu nå tenker jeg, men får nok ikke 10.000 for siden, det hadde vært for godt til å være sant!

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
Eller kanskje dere ikke har lest innlegget mitt skikkelig, det står REDUSERING av kommende faktura. (eller jeg som formulerte meg dårlig)

Noen som ble veldig sjalu nå tenker jeg, men får nok ikke 10.000 for siden, det hadde vært for godt til å være sant!

5424251[/snapback]

Ja, skaff dere briller da. Han får ikke 10,000 for det.

5424309[/snapback]

What? Når man får redusert en faktura med 10000 kroner kan man vel trygt anse dette som å få 10000 kroner.

Lenke til kommentar

Jeg greier gjennomføre en hjemmeside på bra måte, kanskje ikke i forhold til dere "webdesignere", men i forhold til hva han forventer!

Den siden han hadde før så ut som et høl

Når man får redusert en faktura med 10000 kroner kan man vel trygt anse dette som å få 10000 kroner.

Hvis jeg hadde skrevet det på den måten kan jeg forstå misforståelsen til folk, men jeg skrev ikke redusert med 10000 kroner.

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar

Hvis dere leser hva han skriver så er han kvalifisert for oppdraget han har fått..

Med tanke på at han kan fabrikere et produkt som er over forventingene til kunden.

Og som JEG forsto det med penga så kan det godt være at han får 2-3 gratis kjøretimer.. Get my drift ?

Fra deres side som trur han får over 10 laken for denne jobben sjønner jeg at dere mener han er en tulling. Men NÅ vet dere at han IKKE får noen som helst CASH betaling for jobben, men REDUSERING av faktura for oppkjøring. OK ?!?

Lenke til kommentar

Altså, mener du at du får 10000 i redusering på fakturaen?

Eller, trekker han fra X fra fakturaen på 10.000?

EDIT: Rockford; selv om en overgår forventningene til kunden, betyr ikke det at jobben er gjordt bra nok. Hvis typen tror en bra hjemmeside består av en grønn side med en .gif som snurrer rundt, og vår venn her lager en side som til og med hare en logo, men som er herpa i FF, Opera og Safari, er ikke jobben gjordt som en som kan dette.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
(mot redusering av min kommende faktura på over 10.000).

Mot redusering av hans kommande faktura som er på over 10.000. Flisespikkeri på høgt nivå...denne tråden hadde hatt godt av litt sletting av moderator.

Var vel ingen som seriøst trudde ein kjøreskulelærar ville betale 10 000 kr til ein elev for å lage ein heimeside? :ermm:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Var vel ingen som seriøst trudde ein kjøreskulelærar ville betale 10 000 kr til ein elev for å lage ein heimeside? :ermm:

5429350[/snapback]

Jeg forstod det som det. Dårlig formulert setning i førstepost men det får nå være.

Er det mulig å få se den gamle siden? Evt logoer som må være med? Navn på skiten?

Ser ikke noe grunnlag for å gi kommentarer / tips, er så mye man kan ta fatt i. Hvordan lage logo, hvordan strukturere side, koding, design mm.

Bør vel få se et utkast eller noen ideer du har før vi kan komme med kommiser på et prosjekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...