Xabi-Alonso Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Lurte bare på om dette er det samme ? Jeg har et hovedkort jeg kjøpte for 2 år siden ca. Socket A. Så lurer jeg på og kjøpe en amd 64 3700+ socket 939 nå. Passer det ? eller må jeg kjøpe nytt hk også da ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, det er en annen sokkel så du må kjøpe nytt HK for å bruke socket 939 CPU... Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, det er en annen sokkel så du må kjøpe nytt HK for å bruke socket 939 CPU... 5423650[/snapback] okey Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 "Socket A", "Socket 939" forskjellig navn tilsier hva?.... De passer nok ikke nei. Socket A er død og begravet. Det produseres ikke lengre CPU'er til denne socketen, men hvis du plent vil beholde den, så finnes det kanskje noen små lagre på enkelte butikker, evt. bruktmarked... Men jeg vil anbefale å legge tilsides det gamle socket A hovedkortet og kjøpe Socket 939...det trenger ikke koste mer enn ca 500kr for ett brukenes s939 Hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå