HPh Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei. Jeg tok og overførte en zip fil over til min eksterne harddisk i går og nå når jeg skal zippe den ut, står det at zip fila er corrupt. Så jeg lurte på om det finnes noen programmer som kan skjekke om hardsiken er ødelagt. Har egentlig hatt en liten mistanke om at den ikke hær vært som den skal. Harddiken er relativt ny, kjøpt i høst, og det er en western digital, 160 gb Håvard Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan som regel laste ned diagnoseprogrammer fra produsentens hjemmeside (f eks www.wdc.no for western digital hder) Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan som regel laste ned diagnoseprogrammer fra produsentens hjemmeside (f eks www.wdc.no for western digital hder) 5423626[/snapback] Det er vel helst www.wdc.com. Forøvrig så tror jeg at Drive Fitness Test fra IBM funker på mer enn bare IBM-disker, men jeg har ikke fått verifisert dette enda. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) WD har noe de kaller "Data Lifeguard"...diagnose prog for harddisker, finn ut hvilken/hvordan HDD du har og kikk her http://support.wdc.com/download/index.asp Endret 12. januar 2006 av CrazyD Lenke til kommentar
HPh Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hei, kjørte det diagnose verktøyet til WD og der kom det opp at det ikke var noe feil. SÅ jeg testa om jeg kunne extracte filen, og det gikk helt fint nå. Jeg bare lurer på hvordan det er mulig? Reparerer pogrammet på noen måte ødelagte deler på harddisken? Eller var hardisken bare litt vrang igår? Håvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå