themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 elronx: takk! Tror jeg velger 120mm, den første linken! 92mm, seff den eneste linken(virker greie disse viftene) 80mm, den første linken. Så da blir de 6x MIST vifter Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Da blir det 1800kr(1495kr uten frakt).... cant help it.. my life aint cheap -_- blir bare lenger utsettelse på ny hardware da... weee OT: Hvor mye kan jeg få for: AMD XP 2000+(Palomino, disse tåler temp opp til 90celcius) Ram: 512mb ddr133 Skjermkort: GF2 MX400 AGP 4x Disk: Seagate 40GB 5400RPM(IDE) PSU: I have no clue, men, den driver ihvertfall alt jeg har DVD-rom: ??, spiller ihvertfall alt av dvd filmer jeg har stappa i den CD-R og CD-RW brenner: Aopen: 48x12x50 HK: Noe OEM tull, men funker fint. Floppy: Ja Kabinett: TT X Tsunami med vindu i sidedør, 1x92mm, 1x120mm(bak) og 1x120mm(foran)., atx og micro atx. Skrueløse pci slotter, og sånn slide in greier til cdrom og dvd rom, gummiringer til hdd og thumbscrewes. Men: Jeg har mistet resten av slidein, og thumbskrews, hvordan skal jeg få skaffa det? Endret 12. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du får ikke mye for de delene du har. Kanskje større nytte i å bruke den på stua sammen med tv'n? uansett, du finner bilde av kabinettet innvendig på samme side i microplex butikken. I hvert fall sånn delvis. eneste forskjellen jeg kan skimte er at du får plass til flere ide-enheter i det big-toweret. Har du strengt tatt bruk for det maxi toweret da? Men de chieftec kabinettene er gamle travere som mange mange har brukt og klagd lite på. Et trygt kjøp. *Har midi toweret selv i maskinen foreldrene mine har* Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Stonescream: strengt tatt ikke bruk for alle idene nei, men, det er greit med plass for en fremtidig vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå