DuckDuckGoose Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har byttet hotmail-konto pga av noe feil med msn messenger og det jeg lurer på er om det går an å overføre e-poster fra den gamle hotmail-kontoen til den nye eller ihvertfall ta backup av alle e-postene uten å måtte videresende hver enkelt.. Det vil ta så utrolig lang tid! Prøvde å bruke Outlook til å importere e-postene, men de har stengt den tjenesten for de som ikke betaler for hotmail.. Vet noen om dette går? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har ha satt opp Outlook for hotmail, så at det ikke skal gå for ikke betalende Hotmail kunder høres merkelig ut. Jeg har en helt vanlig gratis hotmail konto. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 prøvde å gjøre det nå og fikk beskjed om at de har fjernet denne muligheten for de som ikke betaler for hotmail. det er merkelig, men sant Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er tydeligvis noe de har startet med nylig. Så hvis jeg reinstallerer Windows vil jeg antakelig ikke få satt opp Outlook med Hotmail støtte? Det virker i hvert fall som før her, men tar ikke sjansen på å prøve åslette kontoen fra Outlook og legge den inn på nytt. Da vil det kanskje ikke virke... Det er forresten ikke så nøye, for jeg bruker Hotmail minimalt. Har den mest fordi jeg har Passport knyttet opp til Hotmail kontoen. Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 prøvde å gjøre det nå og fikk beskjed om at de har fjernet dennemuligheten for de som ikke betaler for hotmail. det er merkelig, men sant 5424539[/snapback] Men, det finnes alternativer. Søk f eks opp "Hotmail Popper", aka hotpop Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 På Hotmail Popper-siden står det at du må være Hotmail Plus kunde for å få dette til å fungere.. Hvis du da ikke har en gammel konto som Microsoft mener å være verdig en slik tjeneste.. noe jeg ikke har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå