Gå til innhold

Hva går på TV i kveld? -musikk-

Tumbleweed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Svenskene er ikke så ille.... SVT1 sender nå en egenprodusert musikkserie som heter "Rundgång" med repriser sent på fredager. Det første programmet går i reprise nuh (snart 00:45), og handler om metal.

Serien skal holde det gående i 10 programmer, altså 9 programmer igjen.

T'Weed

Edit: poster vanlig sendetid når jeg vet.

Lenke til kommentar

Mer fra svenskene i kveld, lørdag 28/1:

SVT1: 23:10 - Vår kjære Elvis (1:2)

SVT2: 00:40 - Neil Young

Ellers er det jo mye Spellemannspris og Mozartsaker rundt om.... Forresten, for fans av sistnevnte går Amadeus - directors cut på SVT2 klokka 21:15 i kveld.

T'Weed

Lenke til kommentar

Rundgång igjen (SVT1 2:10) i kveld, må jo være snadder for de mange metalheads i forumet...! Litt små-merkelige programledere, men det virker som de har bra peil på det de driver med.

Reprisen (siden jeg ble altfor sein med infoen) går nok førstkommende lørdag, som sist. Metalltrynene bør altså koble inn svenskeantenna seint onsdags- eller lørdagskvelder(reprise) 8 uker fremover.

T'Weed

Lenke til kommentar

Fredag 3.2.06

Kl: 00.00

Kanal: NRK1

Madrugada - live fra Oslo Spektrum

madrugada.jpg

Madrugada har spilt i ti år og avsluttet årets europaturné med stor konsert i Oslo Spektrum. Vi viser et redigert opptak fra konserten.

Edit: Endret til rett dag og dato. Sorry folkens, men jeg er ensten skråsikker på at det sto torsdag 2.2 på NRKs nettiside igår.

Endret av anth
Lenke til kommentar

SVT2 i kveld, søndag 5 februar kl 19:00 - Youssou N'Dour m/Peter Gabriel og fler i konsert fra Geneve.

NRK i kveld kl 21:15: "8 mile" med eminem i hovedrollen.

TV3 i kveld kl 00:25: Still Crazy - britisk film m bla Stephen Rea og Billy Connolly.

Handler om 70-tallsbandet Strange Fruits comeback. (fiction og til tider ganske morsom for noen av oss, selv om Spinal Tap er bedre på alle måter)

En konsert og to spillefilmer altså (med musikk/musikkultur i fokus).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...