s.a.h Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei. No har eg nett fått tak i Adobe premier pro. Men er ein feil som kanskje ikkje er ein feil. Når eg lagar filmar så hakkar dei i det øvre høgre visningsvinduet. Lyden går heilt fint. Når eg lagrer filmen og ser den i windows media player hakker den og. Det betyr jo egentlig at det ikkje er ein feil, men kanskje ein feil innstilling? Viss nokon har peiling så... ja Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skulle tro at det kunne ha noe med rendringa å gjøre. Jeg har ikke vært borti adobe premiere pro, men feilen skulle i alle fall tyde på det, såvidt jeg kan se. ^^ lykke til Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 ja er sikkert nåken innstillinga.. har kje klart å fiksa problemet.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Søk litt rundt i hjelpen som er integrert i programmet.. søk på rendring etc. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har du rendret filmen før du lagret/eksporterte den? Du rendrer ved å trykke enter (tror jeg ) Eivind Endret 12. januar 2006 av Eivind87 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Filmen vert rendra når ein lagrer, so for den eksporterte fila skulle ikkje rendring ha noko å seie. Køyrer du mange program i bakgrunnen? Meiner då til dømes antivirus, musikk eller andre ting. Prøv å avslutt alle program du ikkje treng. Har du lagt til nokre effektar, må ein ofte rendre (ved å trykke enter) før programmet klarer å vise videoen utan hakking. Det hender Media Player har problem med å spele av store filer, noko som kan vere grunnen til at det hakker der. Viss ikkje, har det kanskje noko med filformatet å gjere. Er det video du har lagt inn frå kamera? Eksporterte du som DV AVI? Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Nei filmen var ein kort videosnutt på 10 sekundar! Ein film med effektar som før er lagd i pinnacle studio. Er musikk med. Men er litt rart pga at berre eine visningsvinduet han hakkar. Ikkje i det andre. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det at det hakker i programmonitoren (den til høgre, som viser det som skjer på tidslinja) er truleg eit resultat av at Premiere Pro ikkje liker codecen klippet er komprimert med. Du kan prøve å eksportere som DV AVI, og bruke den nye fila i staden. Då vil det ikkje hakke. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ja verdt eit forsøk! Takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå