L@sse Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Av det jeg har sett live, så synes jeg Zeppelin gjør en dårligst opptreden i forhold til studio-låtene, dessverre.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Tja, jeg vet ikke. Må vel kanskje si James Blunt. Fin musikk men passer ikke på en scene. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Bob Dylan (denne posten var veldig kort, men nå er den lenger. jepp) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Av det jeg har sett live, så synes jeg Zeppelin gjør en dårligst opptreden i forhold til studio-låtene, dessverre.. 5466795[/snapback] er enig der. zeppelin er kjedelig live Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dere er jo helt på jordet! Jeg synes mange av låtene på HTWWW(liveplaten deres) er mye bedre enn studioversjoenene. Det energi, liv, dynamikk, rocket og feeling. (Utrolig dårlig formulert setning, men jeg er for trøtt/slakk til å komme med noe bedre) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Av det jeg har sett live, så synes jeg Zeppelin gjør en dårligst opptreden i forhold til studio-låtene, dessverre.. 5466795[/snapback] er enig der. zeppelin er kjedelig live 5472101[/snapback] WTF? Zeppelin kjedelig live? Hva går dere på? Zeppelin var jo det ultimate liveband. Jeg blir trist Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 sier meg enig med kaiern og tlz. bare å høre how the west was won. f eks. er jo versjonen av stairway to heaven helt vill. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Zeppelin var jo det ultimate liveband. 5472171[/snapback] Nemlig! Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Enig. Zeppelin er konge live Immigrant Song (Live from 'How The West Was Won') - Led Zeppelin Men tilbake til topic. Utrlolig vanskelig å finne den artisten blant mine favoritter som er dårligst live. Syntes egentlig ingen av de er dårlige. Muligens R.E.M som er det bandet jeg syntes er dårlig blant favorittene mine live. Endret 20. januar 2006 av manamind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå