Suppelars2k Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 tror det må være the mars volta elsker bande men.. men live 5430291[/snapback] TMV dårlig live? Ta deg en bolle. 5438670[/snapback] Han har et poeng. Dritkule når de faktisk spiller sangene, men det helt motsatte når de bestemmer seg for å improvisere gjennom 456 forskjellige effektpedaler i 20 minutter... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 tror det må være the mars volta elsker bande men.. men live 5430291[/snapback] TMV dårlig live? Ta deg en bolle. 5438670[/snapback] Han har et poeng. Dritkule når de faktisk spiller sangene, men det helt motsatte når de bestemmer seg for å improvisere gjennom 456 forskjellige effektpedaler i 20 minutter... 5438727[/snapback] Joa. Tru dat. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Babyshambles, alt ettersom hvordan man ser på enorme inntak av ulovlige substanser før show, spying, avlysninger og lang ventetid... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Black eyed peas suger live. Hørte opptak fra Quart. Heldigvis misliker jeg dem sterkt elelrs også. Franz Ferdinand er heller ikke så gode live. Og, btw, jeg var på Alice Cooper-konsert i fjor høst, og det var kjempebra! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har ikke noe spesielt sansen for In Flames men de har faktisk ett av de beste live albumene jeg har hørt. The tokyo Showdown, fantastisk bra live plate, men musikken er kjedelig. 5430245[/snapback] Unnskyld at jeg sier det, men da kan du ikke ha hørt mange live plater i livet. Den plata får virkelig ikke fram hvor god In Flames faktisk er live. Lydkvaliteten er helt forferdelig, alt drukner i fuzz lyden fra gitarene. Selve musikken har ikke skyld i at denne plata er ett totalt makkverk. Er selv storfan av In Flames, og jeg ble nesten flau av å høre på den. Jeg regner med det var bedre å være på konserten live. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Unnskyld at jeg sier det, men da kan du ikke ha hørt mange live plater i livet. Den plata får virkelig ikke fram hvor god In Flames faktisk er live. Lydkvaliteten er helt forferdelig, alt drukner i fuzz lyden fra gitarene. Selve musikken har ikke skyld i at denne plata er ett totalt makkverk. Er selv storfan av In Flames, og jeg ble nesten flau av å høre på den. Jeg regner med det var bedre å være på konserten live. 5439674[/snapback] Så enig så enig... Tokyo Showdown er _ikke_ et eksempel på et bra live album. Lydkvaliteten er rett og slett for dårlig. Hvis jeg skal gi et eksempel på et band med en bra livedvd/cd så må det bli Dark Tranquillity - Live Damage eller In Flames - Used And Abused, In Live We Trust. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jimmy eat world. De blir veldig statiske på scenen. På Quart'en var deres beste tider på scenen da det ble problemer med gitaren til Jim Adkins og de måtte improvisere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 er enig der dub. et veldig stillestående band Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er ikke sånn veldig fan av Gluecifer, men jeg synes faktisk Easy Living var en ganske kul låt ... inntil jeg hørte en live-versjon fra Quarten på Svisj. Snakk om å totalvrake! De stod jo bare å skrek og sang falskt... blæh. Dessuten hadde de ikke igjen noe av det som jeg synes var kult med låta. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 tror det må være the mars volta elsker bande men.. men live 5430291[/snapback] TMV dårlig live? Ta deg en bolle. 5438670[/snapback] Ta deg en pose stangselleri å trykk HER! så ser du hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 stangselleri faktisk Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Unnskyld at jeg sier det, men da kan du ikke ha hørt mange live plater i livet. Den plata får virkelig ikke fram hvor god In Flames faktisk er live. Lydkvaliteten er helt forferdelig, alt drukner i fuzz lyden fra gitarene. Selve musikken har ikke skyld i at denne plata er ett totalt makkverk. Er selv storfan av In Flames, og jeg ble nesten flau av å høre på den. Jeg regner med det var bedre å være på konserten live. 5439674[/snapback] Så enig så enig... Tokyo Showdown er _ikke_ et eksempel på et bra live album. Lydkvaliteten er rett og slett for dårlig. Hvis jeg skal gi et eksempel på et band med en bra livedvd/cd så må det bli Dark Tranquillity - Live Damage eller In Flames - Used And Abused, In Live We Trust. 5440145[/snapback] Nettop derfor, og jo har hørt mange live plater, men er et fåtall som prestere bedre live enn på studio, men In Flames klarer det på den cden, selv om det sikkert ikke er så vanskelig og prestere bedre enn studioplatene..... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har bare sett to band live Dream Theater og Iron Maiden. Er ikke til å sammenligne med engang. Dream Theater suger live. Ganske enkelt, spesielt når man får sammenlignet dem med kun Maiden... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nettop derfor, og jo har hørt mange live plater, men er et fåtall som prestere bedre live enn på studio, men In Flames klarer det på den cden, selv om det sikkert ikke er så vanskelig og prestere bedre enn studioplatene..... 5452589[/snapback] Nettopp derfor? Tokyo Showdown _suger_ i forhold til studioplatene, så ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på. Den nye live-dvd'en til In Flames som jeg nevnte er det bra lydkvalitet på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 ro dere ned nå gutter, før tråden går rett vest. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Bob Dylan, han er sær 5460542[/snapback] ...og det er negativt? Hvorfor? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Bob Dylan, han er sær 5460542[/snapback] ...og det er negativt? Hvorfor? 5460732[/snapback] Synes han leverte klasse live jeg. Dårligste live-band jeg har sett hittil i mitt liv må enten være pixies eller Silver. "å faen as, hvem har bøffe lommeboka mi? Hæ? HEhehe, fett as" Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Silver imponerte ikke meg heller. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg synes Silver er dritt på CD, men diggget opptreden deres. Masser av energi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå