Gå til innhold

Hvilke av dine favoritter er dårligst live?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Det finnes massevis av tråder som brukes til å kritisere opplegget til band vi ikke liker, så denne gir en litt ny vri.

hvilke av favorittbandene dine syntes du er dårligst live?

jeg kan starte:

jeg velger klart Old Mans Child. Galder og co lager geniale studioalbum, men snakk om kjedelig live band. da det hele pyntes med at galder ikke takler den gromme black metal vokalen live, sier det seg selv at det er stusselige greier.

Ingen overraskelse at Galder ikke turnerer med Omc!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt store favorittband er Alice Cooper (1969-1974), og de lagde noen fantasiske studioalbum. Men de må ha vært et av de dårligste livebandene noensinne, og de ble ikke bedre da Cooper gikk ut solo.

Gode album som Killer og Love it to Death blir bare fremført i en liten medley, om Coopern er i godt humør.

For å nevne et annet band: Dream Theater! De er tekniske sett bra, men det er kjedelig å se på. Mangler liksom det lille ekstra som gjør konserter til bra show.

Lenke til kommentar

Tror ikke det var ment særiøst. Det virker mer som han parodierer Varg. :p

Men back on topic: Mayhem imponerte ikke spesielt når jeg så dem for ca et år siden. (Ikke at de var så dårlige men...) Men jeg var ikke spesielt Mayhem-fan på den tiden heller, var der mest for Kampfar.

Lenke til kommentar

Har ikke noe spesielt sansen for In Flames men de har faktisk ett av de beste live albumene jeg har hørt. The tokyo Showdown, fantastisk bra live plate, men musikken er kjedelig.

Av favoritt band vet jeg ikke helt, Slayer har jeg ikke selv sett live men Still reigning dvden er ikke så mye og skryte av utenom når det regner blod under reigning blood. Metalllica i nyere tid skuffer også endel. Satyricon skuffer ikke akkurat, men er morsomt når Satyr snakker på scenen, får ikke assosiasjoner til black metal da for og si det sånn.

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

Alle har uhell når det gjelder alkohol, og siden Black Metal nesten handler litt om å være kanon på scenen er det ikke rart at artistene går oftere på uhell en andre. Men når jeg så Carpathian Forest var de fantastiske, og når jeg så Nattefrost konserten gikk det også bra. Så jeg tror du bare var uheldig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...