Deadringer Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det finnes massevis av tråder som brukes til å kritisere opplegget til band vi ikke liker, så denne gir en litt ny vri. hvilke av favorittbandene dine syntes du er dårligst live? jeg kan starte: jeg velger klart Old Mans Child. Galder og co lager geniale studioalbum, men snakk om kjedelig live band. da det hele pyntes med at galder ikke takler den gromme black metal vokalen live, sier det seg selv at det er stusselige greier. Ingen overraskelse at Galder ikke turnerer med Omc! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mitt store favorittband er Alice Cooper (1969-1974), og de lagde noen fantasiske studioalbum. Men de må ha vært et av de dårligste livebandene noensinne, og de ble ikke bedre da Cooper gikk ut solo. Gode album som Killer og Love it to Death blir bare fremført i en liten medley, om Coopern er i godt humør. For å nevne et annet band: Dream Theater! De er tekniske sett bra, men det er kjedelig å se på. Mangler liksom det lille ekstra som gjør konserter til bra show. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det manglet ikke på energi når jeg var i spektrum. (og jeg hadde egentlig ikke skyhøye forvetninger heller, ble positivt overasket. ) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 BLir aldri skuffet av DT, men LaBrie har en tendens til å synge falskt Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hm.... Burzum? 5425087[/snapback] Varg? han spiller vel ikke mye live.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Faktisk ingen av de bandene jeg setter høyest som presterer særlig dårlig på scenen. Men, skulle måtte dra frem et band så måtte det være Mushroomhead. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hm.... Burzum? Varg? han spiller vel ikke mye live.. Nei det var liksom det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hm.... Burzum? Varg? han spiller vel ikke mye live.. Nei det var liksom det. 5425920[/snapback] Og konserter er jo som kjent en negergreie. Fysj og fei. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Og konserter er jo som kjent en negergreie. Fysj og fei. 5426343[/snapback] hvaforno? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tror ikke det var ment særiøst. Det virker mer som han parodierer Varg. Men back on topic: Mayhem imponerte ikke spesielt når jeg så dem for ca et år siden. (Ikke at de var så dårlige men...) Men jeg var ikke spesielt Mayhem-fan på den tiden heller, var der mest for Kampfar. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tror ikke det var ment særiøst. Det virker mer som han parodierer Varg. 5427012[/snapback] hehe, jeg var litt usikker på om han mente det seriøst Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vel, Slayer var ikke så utrolig spennende. En del bedre på plate enn live, for min del. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 For å nevne et annet band: Dream Theater! De er tekniske sett bra, men det er kjedelig å se på. Mangler liksom det lille ekstra som gjør konserter til bra show. 5423334[/snapback] ikke et av favorittbandene mine, men du har helt rett. de er kjedelig live Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmm ingen av mine favorittband vil jeg si er dårlige live... (In Flames, Metallica, Behemoth, Hypocrisy), men In Flames var dårlige for en del år tilbake. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har ikke noe spesielt sansen for In Flames men de har faktisk ett av de beste live albumene jeg har hørt. The tokyo Showdown, fantastisk bra live plate, men musikken er kjedelig. Av favoritt band vet jeg ikke helt, Slayer har jeg ikke selv sett live men Still reigning dvden er ikke så mye og skryte av utenom når det regner blod under reigning blood. Metalllica i nyere tid skuffer også endel. Satyricon skuffer ikke akkurat, men er morsomt når Satyr snakker på scenen, får ikke assosiasjoner til black metal da for og si det sånn. Endret 12. januar 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) tror det må være the mars volta elsker bande men.. men live Endret 13. januar 2006 av Alper Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Carpathian Forest, antar jeg. Bra band, humor å se dem live, men grunnet store inntak av alkohol (spesielt Natteforst sitt) før konserten blir ikke alt like ... flytende. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Alle har uhell når det gjelder alkohol, og siden Black Metal nesten handler litt om å være kanon på scenen er det ikke rart at artistene går oftere på uhell en andre. Men når jeg så Carpathian Forest var de fantastiske, og når jeg så Nattefrost konserten gikk det også bra. Så jeg tror du bare var uheldig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 tror det må være the mars volta elsker bande men.. men live 5430291[/snapback] TMV dårlig live? Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå