Guybrush Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har plutselig fått en god del sånne på dataskjermen min (pluss litt rundt) Er brunt, ca 2-3 millimeter stort... Noen som vet hva slags insekt det er, og eventuelt hvordan jeg blir kvitt de? (beklager litt smådårlige bilder) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har du noe gammelt og råttent på rommet ditt? Kan tenke meg at det kommer fra noe som råtner. Har ikke peiling på hva slags innsekt dette er, men du bør iallfall bli kvitt dem. hmmm... Let litt på rommet ditt, eller er det kun på pcskjermen din du finner dem? Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skummle saker! Som samye sa, du bør lete etter råtten mat som ligger på rommet ditt. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har plutselig fått en god del sånne på dataskjermen min (pluss litt rundt) Er brunt, ca 2-3 millimeter stort... Noen som vet hva slags insekt det er, og eventuelt hvordan jeg blir kvitt de? (beklager litt smådårlige bilder) 5423164[/snapback] Det der er den norske sortbillen. Sortbillen er spesielt utbredt i varme klimaer, sånn som dataskjermer. Endret 12. januar 2006 av wonnim Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Lignet på noen insekter som invaderte huset når vi hadde tatt med korkplater dra Spania, de lå i sukkeret og melet. De tok seg også til rette i kornblandigen. Du har ikke tilfeldigvis nettop kjøpt korkplater fra Spania? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Lignet på noen insekter som invaderte huset når vi hadde tatt med korkplater dra Spania, de lå i sukkeret og melet. De tok seg også til rette i kornblandigen. Du har ikke tilfeldigvis nettop kjøpt korkplater fra Spania? 5426389[/snapback] Hadde vært utrolig morsomt om det hadde vært tilfelle :!: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det der er den norske sortbillen. Sortbillen er spesielt utbredt i varme klimaer, sånn som dataskjermer. Takk Takk! [EDIT] HMM, "norsk sortbille" gir akkurat null treff på google... Endret 12. januar 2006 av Guybrush Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er databugs som har sluppet ut. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du noe gammelt og råttent på rommet ditt? Kan tenke meg at det kommer fra noe som råtner. Har ikke peiling på hva slags innsekt dette er, men du bør iallfall bli kvitt dem. hmmm... Let litt på rommet ditt, eller er det kun på pcskjermen din du finner dem? 5423178[/snapback] Kanskje pcskjermen er råtten? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det der er den norske sortbillen. Sortbillen er spesielt utbredt i varme klimaer, sånn som dataskjermer. Takk Takk! [EDIT] HMM, "norsk sortbille" gir akkurat null treff på google... 5428021[/snapback] Rart Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er databugs som har sluppet ut. 5428594[/snapback] Hehe, når tok du sist bugscan? ;p Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kanskje dem er smakfulle :O. ta en bit da vel... vis det smaker godt( *Tviler*),så trenger du ikke ta med snacks på rommet lenger ;P kan bare ta fra skjermen.... :| Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Æsssssssssj! Du kan sikkert bli kvitt de om du rydder liksom.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kanskje dem er smakfulle :O. ta en bit da vel... vis det smaker godt( *Tviler*),så trenger du ikke ta med snacks på rommet lenger ;P kan bare ta fra skjermen.... :| 5435845[/snapback] nam nam Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kanskje dem er smakfulle :O. ta en bit da vel... vis det smaker godt( *Tviler*),så trenger du ikke ta med snacks på rommet lenger ;P kan bare ta fra skjermen.... :| 5435845[/snapback] Evt smelte litt sjokolade og dyppe dem... Ny type smash? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kanskje dem er smakfulle :O. ta en bit da vel... vis det smaker godt( *Tviler*),så trenger du ikke ta med snacks på rommet lenger ;P kan bare ta fra skjermen.... :| 5435845[/snapback] Evt smelte litt sjokolade og dyppe dem... Ny type smash? 5439278[/snapback] Fikk jeg lyst på smash å !! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Men back on topic.. Funnet ut noe mer om disse insektene? Vist det er utrolig mange som ligger daue rundt om kring kan jo du evt ringe skadyr drepere.. Og få en vurderingstime eller noe sånt og si hva de tror.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det er litt vanskelig å se utifra bildene men kan det være en melbille av et eller annet slag? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 kan jo være melbiller? Hvis du har en pakke med gammelt mel stående, så utvikler det seg biller i de pakkene, og kommer de seg løs, kan de fyke rundt omkring i huset. Jeg bruker selv melormer som mat til dyret mitt, og hvis jeg ikke holder ormene kaldt, så utvikler de seg fort til melbiller... sjekk skapa dine, og rommet for råtten mat osv Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 kan jo være melbiller? Hvis du har en pakke med gammelt mel stående, så utvikler det seg biller i de pakkene, og kommer de seg løs, kan de fyke rundt omkring i huset. Jeg bruker selv melormer som mat til dyret mitt, og hvis jeg ikke holder ormene kaldt, så utvikler de seg fort til melbiller... sjekk skapa dine, og rommet for råtten mat osv 5441597[/snapback] Off topic. Åssen dyr er det du har som spiser melormer?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå