Khazeth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Bare lurer på om det bare er meg som ikke kommer inn på freakforum.nu for tiden? Er selvølgelig ikke det at internett faller ut akkurat de ørten gangene jeg prøver, for jeg kom jo inn her, og prøver i skrivende stund også å komme inn på nFF. Takk for alle svar. Hilsen Simen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Norsk Freakforum er ikke bra for et ungt guttesinn uansett. Anse det som et varsel fra gud. Lenke til kommentar
Khazeth Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Norsk Freakforum er ikke bra for et ungt guttesinn uansett. Anse det som et varsel fra gud. 5423051[/snapback] Jo takk for advarselen, men jeg tror jeg skal klare meg gjennom et par tråder fra de syke, syke (med dine ord?) menneskene. [/OffTopic] Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg ser ikke helt hvor jeg har tiltalt noen som syke, så ikke hevd at det er mine ord. Dessuten er vel ikke dette stedet å spørre om et annet forum, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Khazeth Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg ser ikke helt hvor jeg har tiltalt noen som syke, så ikke hevd at det er mine ord. Dessuten er vel ikke dette stedet å spørre om et annet forum, så vidt jeg kan se. 5423088[/snapback] Prøver ikke å være frekk... Som du ser er det et spørsmålstegn, med et ironisk smilefjes der, i tillegg til at denne tråden ligger i kategorien "Off Topic"... Noe mer du lurte på? Endret 11. januar 2006 av simaune Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg er ganske enig med Loeve, synes ikke det passer seg å spørre om andre forum på et forum. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 buhu. For å svare på trådstarters spørsmål så kan jeg si at det har noe med gravemaskiner og strømkabler å gjøre Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har det noe å gjøre med bergen å ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, serveren deres står hos admin, som bor i Bergen. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dem har sikkert noe problemer med servern eller noe da vett!;P uansett dem kommer til å fikse det snart ...er ikke føste gang for å si det sånn! :/ sånt skjer !! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Var litt tilfeldig att nette på skoeln gikk asså sånn unett shit...Hade visst skjedd noe i Bergen... Lenke til kommentar
sptz Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Var litt tilfeldig att nette på skoeln gikk asså sånn unett shit...Hade visst skjedd noe i Bergen... Grunnen til at nff er nede er seriøs datakriminalitet. Nærmere bestemt 4 meget kraftige ddos angrep. De ansvarlige er forøvrig også sirklet inn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
sptz Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg får også beklage innlegget mitt iom at jeg ikke kan lese datoer.. grr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå