Gå til innhold

Hvor i Akershus skal jeg flytte?

Shruggie

Anbefalte innlegg

Jeg driver og skal flytte ut av Oslo, men har fremdeles mange venner og en veldig god deltidsjobb i byen, så jeg tenkte å flytte til Akershus.

Jeg kjenner egentlig ingen fra Akershus, så jeg kan jo like godt spørre her:

Hvor er det best å bo?

Jeg har noen kriterier :)

1. Godt kollektivtransporttilbud både internt i byen/tettstedet, og til/fra Oslo.

2. Godt arbeidsmarked og boligmarked.

Greit nok at det er kult å bo et sted når man ikke _kan_ bo der :) For ordens skyld ser jeg etter en liten leilighet på ca. 50 kvm med god standard.

Det spiller liten rolle hvor bra uteliv det er der, da jeg nok kommer til å være mye i Oslo.

Jeg tenker allerede at Ski og Lillestrøm er gode kandidater pga hyppige lokaltogavganger. Asker kanskje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver og skal flytte ut av Oslo, men har fremdeles mange venner og en veldig god deltidsjobb i byen, så jeg tenkte å flytte til Akershus.

Jeg kjenner egentlig ingen fra Akershus, så jeg kan jo like godt spørre her:

Hvor er det best å bo?

Jeg har noen kriterier :)

1. Godt kollektivtransporttilbud både internt i byen/tettstedet, og til/fra Oslo.

2. Godt arbeidsmarked og boligmarked.

Greit nok at det er kult å bo et sted når man ikke _kan_ bo der :) For ordens skyld ser jeg etter en liten leilighet på ca. 50 kvm med god standard.

Det spiller liten rolle hvor bra uteliv det er der, da jeg nok kommer til å være mye i Oslo.

Jeg tenker allerede at Ski og Lillestrøm er gode kandidater pga hyppige lokaltogavganger. Asker kanskje.

5422810[/snapback]

Hør her... ALDRI i repeat ALDRI flytt til Asker! eller Blærum for den saks skyld!! Du skaffer deg bare problemer på den måten! jeg flytta til Ski for 2mnd sia (fra Asker), seriøst det er som å komme til en annen verden! Folk er liksom mer down to earth hvis du skjønner!

Kjøp heller ut mot Ski (ca 30min til Oslo med tog).... Kanskje du kan finne noe fint ut mot Skøyen eller no sånn men der er bolig prisene betraklig høyere..

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Asker er jo digg det da, men det kommer jo ann på hvor i Asker du bor da...

5425207[/snapback]

Som hvor da?

Og det kjøpesenteret, Ski Storsenter, er KNALLBRA! :w00t:

Liker det nå jeg i hvert fall.. Platekompaniet og RED/GREEN, bla! :)

5424943[/snapback]

For ikke å nevne Army shop, Dressmann og Clas Ohlson :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...