Hauk Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg lurer på om noen har peiling om noen har peiling på når dette kortet til slutt lander i hyllene? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 jeg får ikke håpe du skal bruke det på den PC-en... Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 hehehe det var en av de morsomste innleggene jeg har lest på lenge :smile: :smile: fet pc LOL Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hva er det dere ler av? Min pc: 200mhz amd k6 64mb ram Maxtor somethin 2d Voodoo 2 til 3d 10 gb hd Nettverks kort 56k Modem Soundblaster 64 AWE! 15" skjerm (ledningen fested med gitar tråd) Cs virker det, 1-10 fps. Må nok spare bitte litte granne for å få denne beibien i god stand. Noen donasjoner? :smile: Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Dette står på ATI sin hjemmeside, dvs at de enda ikke har sendt dette ut fra fabrikken i Toronto Shipping fall 2001 The ALL-IN-WONDER® RADEON™ 8500DV is the revolutionary all-in-one 3D graphics and multimedia experience! Ronnie Lenke til kommentar
50z Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Noen som vent noe om bildekvaliteten på valing monitor, når man bruker dvi->rgb overgang ? ser at ALL-IN-WONDER RADEON 8500DV kun har dv utgangog at man må bruke en overgang til vanlige monitorer. ellers har itbutikken den på lager 25-12-2001 i følge deres side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå