.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har problemer med å få NAT på Live open har gjort får det meste, åpne porter osv. Er det noen som har Xbox Live og Tele2 adsl som kan hjelpe meg med å få sånn at jeg kan få NAT'en på open? Lenke til kommentar
DGN Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hva slags type modem har du? evt bruker du ruter i tillegg? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 har en ericsson etlaent og nei har ikke ruter i tillegg Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har adsl fra Tele2, bruker speedtouch modemet som fulgte med. Jeg trengte ikke gjøre noe spesielt for å få spilt på Live. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 nei det er ikke det som er probleme, jeg spiller fint Live ogsånt men på min NAT så er den Strict og jeg vil ha den på Open sånn jeg får mer muligheten av å komme meg inn på servere og privat chat Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 nei det er ikke det som er probleme, jeg spiller fint Live ogsånt men på min NAT så er den Strict og jeg vil ha den på Open sånn jeg får mer muligheten av å komme meg inn på servere og privat chat 5454989[/snapback] Hvis du bare åpner de riktige portene skal det fikse seg, hvis det er det som er open nat da? hehe Jeg har next gentel og åpnet 3074 udp og 88 tcp og udp:P da fikset det seg hos meg faktisk;) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ja vet, men probleme er at jeg ikke vet hvordan man opner de portene i modeme elle hva det enn måtte være Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har et spørsmål selv. Jeg har glemt kredittkort tallene som jeg brukte når jeg registrerte meg på Xbox live i 2004(kortet til min bror, og han vet heller ikke hvilke tall). Og jeg har fortsatt til November på gamertagen min. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av dette? Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kikket litt på tele2 sine kundeservice sider for deg og hvis du har en Ericsson HM210di tror jeg at jeg fant en hjelpe artikkel til deg <--- link så må du vel sette det opp i naten:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå