Edstro Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Eg har et analogt kamera med film på. Men så ønsker eg å få overført filmen fra det analoge kamera til pcen min. Det analoge kamera har ikke noe data kontakt men har video kontakter. Hva skal eg gjøre for å få overført filmen? Det må jo finnes en mulighet. Endret 11. januar 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Eg har et analogt kamera med film på.Men så ønsker eg å få overført filmen fra det analoge kamera til pcen min. Det analoge kamera har ikke noe data kontakt men har video kontakter. Hva skal eg gjøre for å få overført filmen? Det må jo finnes en mulighet. 5422701[/snapback] Det går ofte an å overføre via digitalt videokamrea, men hvis du ikke har det, kan du eventuelt skaffe deg et grafikk/video-kort med videoinngang. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Eventuelt dette. Eller dette, hvis du vil bruke litt mer penger på det... EDIT: har du PCI-express, eller vanlig PCI, forresten? (disse kortene er PCI) Endret 11. januar 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 er jo ikkje sikkert at guten vil bruka så masse penga på da... Du kan jo kanskje låna eit analog kamera hos nåken som har rette kablar og slikt...? lykke til Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Eventuelt dette.Eller dette, hvis du vil bruke litt mer penger på det... EDIT: har du PCI-express, eller vanlig PCI, forresten? (disse kortene er PCI) 5423127[/snapback] Det øverste forslage var ganske bra. Ikke dyrt heller. Eg har AGP skjermkort ikke PCI-Express. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det var bare det første jeg kom over, så du kan jo lete litt rundt selv også og se hva du finner. Kan jo hende at noen andre nettbutikker har billigere alternativer, ikke vet jeg...Det finnes jo også en ekstern USB-variant, kommer an på hva du er ute etter... Grunnen til at jeg spurte om du hadde PCI Express, var at det finnes noen kort med det også... (se i venstremargen på sida jeg linket til...) Endret 12. januar 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Pinnacle Systems har noen som tas via usb, de funker også helt ok. Ta en titt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå