armykokk Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Sitter på jobb nå, og her har vi det sånn at alt som skal kasseres får jeg plukke det jeg vil av...(egentlig en grei løsning ) Det jeg kom over idag var noe som ikke er så vanlig kost... En magnetek strømforsyning, med følgende specs.... +5V 42A +12V 8A -12V 0.5A -5V 0.5A +3.3V 18A Det jeg tenkte da var at jeg kan godt GI denne bort mot at noen betaler frakt. Eneste krav er at dere bruker den til noe LURT, gjerne en worklogg av noe slag. GODE grunner til at DU vil ha denne mottas med takk. Håper det er av interresse for noen. Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Bare glem det, den sitter poppa fast i kabinettet, så ikke ordentlig etter i stad Lenke til kommentar
rozon Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Bare glem det, den sitter poppa fast i kabinettet, så ikke ordentlig etter i stad 5422981[/snapback] Jeg er meget interessert.... :-) Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg er med... drill er fint til å ta pop naggler med Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kunne brukt den til å vannkjøle'n, men har allerede kjøpt PSU.. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg er også interessert, men det er vel kanskje litt seint... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er intresert, eventhoug det er litt seint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå