sinnadyr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har en Asus a6l laptop og lurer på hvordan jeg kan skifte mac-adressa på den? Kjører windows xp pro på denne... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Du kan laste ned MacMakeUp. Link Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 hjertelig takk, får prøve dette da Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Agressive, nå får jeg faktisk ikke kobla til det trådløse nettverket en gang Står at "network available" osv,prøver å koble til men skjer ingenting :`\ Har du eller andre peiling? Kan det være pga skifte av mac-adressa? Skifta forresten på ethernet-kortet også, men plugga inn kabel så får jeg nett da Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan jeg spørre deg om hvorfor i alle dager du skal skifte mac-adr? For å komme utenom ett mac-filter? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Bare et lite spørsmål. Hva er vitsen med å skifte MAC-adresse? En MAC-adresse er jo unik, dette for å blokkere for andre, f.eks på en trådløs ruter. Jeg har selv MAC-adresse filtrering på det trådløse nettverket mitt, nettopp som en ekstra sikkerhet hvis noen skulle klare å knekke krypteringen mellom pc'en og ruteren. Endret 11. januar 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Er ikke mer enn at jeg ville vite om det fungerte. Som sagt, macadressen er jo unik, og trodde derfor ikke det gikk an å skifte. Nå har jeg reinnstallert driveren min og har samme, gamle mac-adresse igjen. Så tråden er løst gutter og jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå