SupRnova Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Yahoo!! Fikk endelig min første sponsor! Nemlig ! Fikk 1 gratis vifte, gratis porto og 20% avslag på andre vifter! Så her skal det bli satt fart i prosjektet! Endret 20. september 2006 av SupRnova Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvor blir det av overall bildene da? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Jobber på spreng nå Er gjort utrulig mye! Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Det blir jaevli fett hvis du maler CPU-vifta di med UV maling. Prøvde dette selv, og det ble shittfett! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvorfor ikke lakke vifta med ordentlig lakk i stede? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Når du er på f.eks LAN, og det er mørkt, er det stiligt at CPU vifta lyser av UV, en effekt du ikke får med vanlig lakk. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Joda, med fluoriserende lakk så! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ut siden ble pen og svart! Om ikke så lenge skal jeg poste bilder av mitt oppleg. Men noe som hadde vert rått var om du pussa av lakken som er inni kabinettet, den matte grå fargen. Under der er det chrome Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Joda, med fluoriserende lakk så! 6676753[/snapback] Blææ.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ut siden ble pen og svart! Om ikke så lenge skal jeg poste bilder av mitt oppleg. Men noe som hadde vert rått var om du pussa av lakken som er inni kabinettet, den matte grå fargen. Under der er det chrome 6677607[/snapback] Langt i fra nikkel! Det er bart aluminium. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Hei folkens! Har faktisk pussa ned innsiden og polert med Autosol Bilder kommer snaart! BTW: Er påmelt Casemod-compoen Kanskje noen stemmer på meg? :!: Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har et samme hk som deg bare med athlon 64 3000+.... har du prøvd å overklokke på din? evnt. hvor mye klarte du? jeg har kalrt å få min fra 2,0 til 2,4 stabilt.... men uansett hvor mye får du i 3dmark? ellers vil jeg si at jeg synes det er veldig bra men den blå stripa i fronten faller ikke jeg helt for..... (smak og behag) Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) UPDATE Her har det sjedd en del ja. Update's formover kommer til å sje delvis. Prosjektet er nemlig nesten ferdig Vi begynner med litt lakkering; Som dere vet var ikke dvd-rommen lakka. Dette er gjort nå Demonterte spillern først Brukte garasjen som "lakkeringsrom" :!: Like før lakkering. Har pussa dekslene med 1200 våtslipepapir Grunning ferdig Ferdig resultat Endret 4. oktober 2006 av SupRnova Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå Hva synes folket? Lenke til kommentar
chase Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ikke dårlig det der! Skulle likt å se et litt bedre resultat på fronten da, den ser litt matt ut der, ut ifra bildet.. Petter Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, er enig der Skal ta en omlakkering på hele fronten. Så skal jeg pusse og legge litt sparkel her; Kommer snart update med sponsorpakka, pussing og polering av innsiden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kommer det en update snart eller? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) UPDATE Først måtte jeg gjøre plass til de 2 viftene fra Vendur 120mm og 80mm. Så all hardware måtte ut! Brukte selføgelig antistatisk armbånd. Rent og pent! Der 120mm vifta skulle stå blokkerte en liten høyttaler veien. Fikk bruk for den ny innkjøpte Dremelen For å ikke borre feil så brukte jeg en 80mm mal Brukte et 78mm hullborr. Sånn! Etter litt pussing ble det ganske pent Endret 4. mars 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå