Pc Lynet Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Var utrolig stilig med svart og turkis Jeg har et aopen qf50a som jeg har tenkt å gå løs på nå som jeg har vinterferie PS: Sleeving tar mye lenger tid en du tror ikke begynne seint på kvelden den feilen gjorde jeg og sikkert mange andre også Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Var utrolig stilig med svart og turkis Jeg har et aopen qf50a som jeg har tenkt å gå løs på nå som jeg har vinterferie PS: Sleeving tar mye lenger tid en du tror ikke begynne seint på kvelden den feilen gjorde jeg og sikkert mange andre også 5634826[/snapback] Jeg og Til og med rydda kabinettet, fiksa kabler og sånt seint, satt oppe til tre elns, fra elleve tolv Og sku på LAN dagen etter! :\ Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Skal bruke god tid på sleevingen ja Det ska være blått lys i rammen og i startknapp. Tenkte jeg skulle "lodde" på en 5V LED i startbrytern i kveld.. Men rammen er jeg ganske uskikker på.. Hvordan skal det lyses opp?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Foresten, har du mange vifter i kabinettet da? Hva med en ny drevramme av plexi eller aluminium da? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Skal ha 2 kabinett vifter Skal enten kjøpe eller bli sponset med 2 stk, SilentX LED Blue vifter.. 1 i front og en bak Så setter vi en stilig viftegrill i front, Da blir det stili da! Kunne bare ønske at Vendur.no kunne svare på søknaden min Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Fint prosjekt du har gående her Tenkte litt på den der turkise plastbiten du har der.. det finnes å få kjøpt spraylak som brukes til å "sote" lyktene på biler.. hadde kanskje vært fett å brukt det? bla torshov selger dette. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Biltema selger frostlakk men da må du sørover Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hm.. Var jo meningen å få den til å lyse blått Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Høre med hobbyelekrtronikk.no om de kan sponse deg med leds Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ey, håper det er greit at jeg låner et av bildene dine til den der BMB modden min. skal vise det det "håndtaket" i døra Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Joda Helt greit.. * Moddere må jo stå sammen, Eller hva? * Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) UPDATE: Heizann Nå har det vært lenge siden sist, hva? Onkelen min var så snill og gi meg en helt ny ubrukt Bitspower Silent Storm 120mm! Den er så stor at den passa faktisk ikke i hans kabinett! Så derfor fikk jeg den da! Før jeg bytta var tempen på CPU 45 C på den minste og rundt 50 C på det meste. Og nå, Ja du kan jo se selv Merk, Det er litt kjølig her pc'en står. Men nå over til selve monstrume! Først måtte hele hovedkortet ut. Jeg som hadde rydda og alt! * Smarte meg tok selfølgelig ikke bilde under montering * Men sånn ble det altså etterpå: Mhm!! Ble sugen på noe godt! Fean! Tørst ble jeg også! Sånn ble det når jeg slo den på da. Najs! Den lille svarte boxen er viftestyringa da, 15db til 22db Puh Alt er montert og virker! Koste meg med resten av brusboxen mens jeg så på Autofil! ----------------------------------------------------------------------------------------------- Har bestilt sleeving, viftegriller og uv-paint pluss litt LED's. Så har jeg og Klikka_bZerk en liten avtale! Bare å spørr han selv Endret 18. april 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nice, den passa erfekt Hvilke temps får du nå da? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Takker Tempen var 25 C i morres, men da var det litt kjølig her på rommet da Nå er den 30 C og er 35 C når HL2 kjøres Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hoppsann, hadde helt glemt dette prosjektet. Jeg som lovet meg selv å følge utviklingen. Uansett, godt utført med tanke på kjøling, og utseendet. Veldig stilig. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Takker så mye for all positiv kritikk Sånt varmer! :!: Foresten er kabinettet polert for noen dager siden Så nå skinner det som et speil Lenke til kommentar
T homas Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) ønsker meg overal bilde ser ut som denne blir kjempe fin Endret 20. april 2006 av T homas Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 skal ta et bilde når jeg kommer hjem Sitter på skolen nå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Foresten, får vi bilde av den nye finishen? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 skal prøve på det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå