lokeland Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har en ting å si: Welcome to a modders life! Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 UPDATE! Heisann! Lenge siden sist? Ja nå er det altså update så her er hva jeg har begynt på! Ah! Den mystiske pakke fra Microplex! og.. Den indeholder! Sånn ser det ut etter montering, (obs! Mangler den runde katakoden) Og i mørket, Wow! UV lyset slår jeg på med denne bryteren Denne var ganske kjekk! En sikkerhets nøkkel! Disse var bare rå! Kult hva? Ja? Er det godkjent? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Nja, ikke helt godkjent. Du kan jo begynne med å rydde litt i kabinettet Men det ble jo ganske greit med litt uv lys i kasa. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Ooops! Det glemte jeg å si, Jeg har ikke begynt å rydde enda, Skal kjøpe meg UV Sleevings kit, Da blir det rydding! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvorfor la du ikke det til i ordren hos Microplex da..? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hm.. De hadde det ikke Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hm.. De hadde det ikke 5480439[/snapback] Hvilken farge var det du skulle ha da? jo de har noen uv sleeving kit link Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Skulle ha meg Blå Men fatt mot! :!: Jeg fant noe småtteri jeg skal ha hoss Netshop. Men en ting, Kan *denne* fjærne kontaktene mine av sånn at jeg kan sette på sleevings settet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Skulle ha meg Blå Men fatt mot! :!: Jeg fant noe småtteri jeg skal ha hoss Netshop. Men en ting, Kan *denne* fjærne kontaktene mine av sånn at jeg kan sette på sleevings settet? 5482696[/snapback] Hallo! det er jo bare idiotisk å kjøpen en pakke med sleeving og et verktøy når du kan kjøpe en pakke med sleeving, kontakter og to verktøy PS: En sånn pakke er ikke nok til å sleeve en hen PSU, kjøp en ekstra pakke med sleevings da For det er ikke rare greierne i en pakke Edit: Du kan jo få linken også da mens jeg først var i gang her Endret 22. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Takk.. Jeg er ny i dette her Så takk for alle tips! Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Juhu, samme kabbis som jeg holder på å modde, jeg har forkorta det med ca 3-4 cm, fjerna fronten, og lagd ny i børstet alu. Lakka resten i glossy sort. Lykke til med ditt prosjekt! Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Heisann! Jeg åpnet den runde kakakoden for noen dager siden, Da oppdaget jeg at den ene ledningen var "slitt" av! .. Dette kan enkelt fikses sa Pappa, Han tok fram loddebolt og loddetinn og vi satte igang.. :!: Det hele gikk som smurt. Jeg koblet til kakakoden og slo på brytern, Den virket helt fint, Untatt helt nederst på begge sider. Der lyste der rødt?! Joda, Kakakoden var skadet. Har send en mail til Microplex om en ny en.. Her er noen bilder så dere kan se hva som er feil http://i34.photobucket.com/albums/d150/Brylka/Kakakode2.jpg[/img EDIT: Fikk en ny fra Microplex! God Service! Endret 25. januar 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er ikke så sikker på om du får ny siden dere lodda på den. Men krysser alt som kan krysses for at du får en! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Litt kjedelig den der;p Men det er tross alt ikke mye som er rødt, du overlever hvis du ikke får ny en;p Ser ut som da vertfall! *kryssefingreogtærogaltsommuligkankrysses* Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Fean håper jeg får en ny en!! Ledningen var jo slitt av når jeg åpna eska! Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) dette ser helt fint ut! hehe,husker så godt første gangen jeg skulle modde mitt IBM aptiva 666 kabinett:) tegna det blått med sprittursj og greier, borret hull i sideveggen og trykkte en bordvifte inn i den. fett som faen, tror jeg fikk en bra OC på den stakkaars lille pentiumen:P Menmen,jeg var noobie da. og du lærer alltid av dine feil,og av det du gjør rett så lykke til:) men OT: Med litt UV lakk kan du jo lakkere pci brackets og skruer og sånt, husker noen som gjorde det, såg utroligt fett ut:) Lykke til!alltid kjekt å høre at det kommer nye modde generasjoner:)skal følge med:) PS: Husk og ta ned julepynten i vinduet:) Endret 23. januar 2006 av heinrich89 Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Skal bestille meg uv maling sånn at jeg kan male vita mi uv blå Karnsje jeg skal tegne litt på skruene også Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 mulig jeg ikke leser for nøye nå, men jeg lurer litt på hva fremdriftsplanen er? skal det være masse lys å uv effekter? eller har du faktisk et tema du modder etter? ikke negativt ment da gleder meg til å se mere fremgang her Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nice, stå på.. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har akkurat sjært hull for vindu i sidedøren. Skal komme bilde snart Skal begynne å pusse og lakkere i de neste dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå