Anton Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Pinnacle Studio 8 - har noen prøvd denne? Hvor stabilt er programmet - og fungerer DVD brenning og menyer som det skal? - Anton - Lenke til kommentar
Totn Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har nettopp anskaffet Pinnacle Studio 8 og er foreløpig rimelig fersk, men det ser ut til å fungere greit. Krasjer noen ganger ved oppstart, men det kan en leve med. Som fersking i videosjangeren synes jeg programmet er bra! -Totn- Lenke til kommentar
TMsGalaxy Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Programmet er enkelt, greit for nybegynnere. Men for semi-proffe så holder det ikke. Du må sette deg inne hvem de sjangerne du er i. programmet er enklat med alt det en amatør vil ha, men hvis man lærer seg adobe premiere 6.0, Vil du kunne gjøre mer! Lenke til kommentar
Anton Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 20:12, skrev TMsGalaxy:Programmet er enkelt, greit for nybegynnere. Men for semi-proffe så holder det ikke. Du må sette deg inne hvem de sjangerne du er i. programmet er enklat med alt det en amatør vil ha, men hvis man lærer seg adobe premiere 6.0, Vil du kunne gjøre mer! Premiere har mange bra funksjoner - men mangler bl.a. scene detection som er et must hvis man skal (enkelt) redigere mange timer film. Premiere er mer for å "lage et begrenset stykke film" vha. klipp fra tape. Studio 7 og 8 har den best scene detection av de jeg har prøvd til nå. Detecterer alle scener enten vha. tidskode (DV tape) eller innhold (Analog video). Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg har brukt versjon 7 en stund, og er veldig fornøyd. Men jeg kommer nok til å oppgradere til versjon 8 snart, på grunn av mulighet for MPEG2-redigering og SVCD. Hvis man trenger en del ekstra finesser, så kan man kjøpe Hollywodd FX som et tillegg. Det koster noen få hundre. Det er mange tips om bruken av Pinnacles program på http://www.mikeshaw.co.uk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå