9hdoksaet4 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe de CW med 15" bass til et lite rom. NAD C370 er ikke så utrolig kraftig, men mer enn kraftig nok til ditt rom. Derfor kommer du til å drukne i bass med to 15", spesielt hvis det er kvadratisk! Jeg er en person som er interressert i hi-fi, og vet en del om lyd. Spikes er nok det beste valget for demping av vibrasjoner fra høyttalerne, for CW har et spinkelt kabinett i forhold til innholdet. Men det viktigste er at du holder magnetene vekk fra maskinen, jeg tror det kan utgjøre en større fare enn vibrasjoner fra CW-ene dine. Endret 13. januar 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe de CW med 15" bass til et lite rom. NAD C370 er ikke så utrolig kraftig, men mer enn kraftig nok til ditt rom. Derfor kommer du til å drukne i bass med to 15", spesielt hvis det er kvadratisk! 5434497[/snapback] jeg vet at de fleste vil si at rommet mitt er for lite for et sånn anlegg, men broren min har et liknende anlegg (på et like stort rom) , så jeg vet hva jeg går til. dessuten er ikke helt ren lyd/bass det viktigste for meg (da ville jeg vel ikke kjøpt cerwin vega?) Endret 14. januar 2006 av GW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå