Gå til innhold

bass = HD vibrasjon?

Ayb

Anbefalte innlegg

vet ikke helt om dette er riktig sted, eller om det skulle vært i audio-delen.

men men:

skal kanskje kjøpe et par 15'' cerwin vega høyttalere. kommer jo sikkert til å bli en del bass av det :dribble: altså sikkert en del vibrasjoner til HD'n. . så derfor lurer jeg på om det egentlig er lurt å bruke slike like ved en pc? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. nå har jeg et stereoanlegg som folk kaller "Helt sinnsykt" rett ved siden av en maskin som går 24/7 og deler filer og jeg har aldri merket noe til at hdd'ene eller andre komponenter har tatt skade av det.. eneste jeg kan tenke meg er magnetene som kan bli et problem.. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, trenger CV'ene SYKT med power altså? :hmm: Er mange langt mindre høyttalere som trenger mye mer power for at de skal funke bra.. Men samma det, måtte bare tenke litt høyt her...

Jeg lurer igrunn på det samme som trådstarter.. Har en sub stående rett vedsidenav pcen, ikke like kraftige greier da.. Men lurer på om det er bra for hdd.... Det durer jo trossalt så mye at tastatur og diverse andre ting hopper og spretter oppå skrivepulten :p Sette spikes på kabinettet også kanskje? ;)

Lenke til kommentar
forsterkeren er en NAD C370...

5422792[/snapback]

Tror ikkje det finnes en eneste høyttaler i verden C370 ikkje klarer å drive. Den har kraft nok til det meste :thumbup:

Eg har en slik sjølv, og Dali Evidence 870. Det slår CV ned i støvlene på ALLE måter :tease:

5433918[/snapback]

Min gode gamle Nad 218 er vel hakket kvassere enn C372, og den driver det meste

;)

Lenke til kommentar
Trenger vel ikke å ha høytalerene rett ved heller, eller hva?

5422217[/snapback]

størrelsen på rommet mitt er litt uenig med deg der :thumbup:

5422273[/snapback]

Om rommet ditt ikke er så veldig stort; hva skal du da med CV 15" ??

Selv har jeg et Chieftec kabinett og under føttene har jeg plassert 4 squash baller. Det finnes sikkert bedre løsninger enn dette, men de står stødig på grunn av et hulrom under hver fot, og de demper fortreffelig. Det finnes ikke ristninger i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...