hardmongo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Tenker litt på å kjøpe meg Sigma 14mm f2.8 til mitt Nikon D70-kamera. Er dette et godt kjøp? Har sett en del på bilder tatt med 14mm, og det ser ut som en spennende brennvidde. 18mm er ikke bredt nok for meg, og 10,5mm (fisheye) er for bredt.. Har sett på zoom-objektiv (Nikon 12-24mm og Sigma 10-20mm) men de er jo mye mindre lyssterke, så jeg har utelukket dem. Edit: Så på en review at det var lett å få lens flare.. Er det et stort problem med dette objektivet? Endret 11. januar 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
olemm Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dette er en ok omtale: http://www.prime-junta.net/pont/Reviews/10...14_f2.8_EX.html Har ikke erfaring med den, men har hørt alt mulig rart, fra folk som har vært virkelig begeistret til folk som hevder at den detter fra hverandre ved bruk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 olemm: Jeg vil anta det er dem som ikke er fornøyd før objektivet er laget i metallhus vil jeg tro? Hvis du lever på ett stramt budsjett synes jeg ikke at plasthus på objektivet bør være en hindring, det er bare å behandle det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå