diversity Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tar skippertak når alt samler seg opp jeg Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tror jeg sluttet å gjøre lekser engang på ungdomskolen. Utenom lekser som ble sjekket såklart og innleveringer (som oftest..). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 på ungdomskolen brukte jeg fra 0-20 min. på vidregårende gjorde jeg ikke lekser.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 13 1/2... Jeg har ikke nerdestempel lenger.... men hadde det før 5424887[/snapback] Var forsåvidt ikkje det eg meinte heller. Når ein er yngre, så er ikkje det så jævlig "kult" å sitte å gjere lekser. Det forstår eg godt. Å sitte og gjere lekser er liksom ikkje særleg "tøft" då. Likevel, det smartaste er å drite i dette stempelet, og jobbe med lekser. Det lønner seg seinare. Noko du dessverre ikkje har gjort. Seinare, når ein blir eldre, så blir det mykje "tøffare" å ha gode karakterar. Det er ikkje lenger "kult" å ha dårlige karakterar, for det kan gi eit inntrykk av useriøsitet, og etter det eg har forstått, så er ikkje det særleg populært. Derfor: Be cool, stay in school! Lenke til kommentar
intheass Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Gjør kun leksene når jeg vet jeg skal ha prøve i det. Lærerne sjekker jo aldri leksene så jeg ser ikke vitsen i å gjøre de når du ikke har prøve i det. Selvfølgelig leser jeg skikkelig når jeg har prøve, jeg driter ikke i det. Går vk1 Idrett. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 på ungdomskolen brukte jeg fra 0-20 min. på vidregårende gjorde jeg ikke lekser.. 5427520[/snapback] hmm...da er vi to.... i åttende gjorde jeg alt for mye lekser... i niende var det omtrent ingenting...i tiende var det absolutt minimalt..... å på vgs er det absolutt ingenting jeg overlever nok skal dere se Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Gjorde knapt lekser på ungdomsskolen og enda mindre på videregående. En tabbe, da det er tøft nå på universitetet. Er mye å gjøre, og snittet mitt har falt fra 5,3 på fra videregående til C nå. Skal begynne å gjøre mer lekser fremover, satser på 1-2 timer hver dag, med minst en leksedag i tillegg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Går i 10. nå, og hadde et snitt på 4,4 ca til jul, noe jeg er fornøyd med med tanke på at jeg gjorde i underkant av en halvtime lekse hjemme på et halvt år.. Prøver nå å gjøre lekser hver dag, og bli ferdig med all leksa i det faget jeg holder på med før jeg gir meg, og dette går ganske greit når arbeidsviljen er der. EDIT: Leif Endret 14. januar 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå