Gå til innhold

Hvor mange timer bruker du på lekser hver dag?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13 1/2...

Jeg har ikke nerdestempel lenger.... men hadde det før

5424887[/snapback]

Var forsåvidt ikkje det eg meinte heller. Når ein er yngre, så er ikkje det så jævlig "kult" å sitte å gjere lekser. Det forstår eg godt. Å sitte og gjere lekser er liksom ikkje særleg "tøft" då. Likevel, det smartaste er å drite i dette stempelet, og jobbe med lekser. Det lønner seg seinare. Noko du dessverre ikkje har gjort.

Seinare, når ein blir eldre, så blir det mykje "tøffare" å ha gode karakterar. Det er ikkje lenger "kult" å ha dårlige karakterar, for det kan gi eit inntrykk av useriøsitet, og etter det eg har forstått, så er ikkje det særleg populært.

Derfor: Be cool, stay in school! :wee:

Lenke til kommentar

Gjør kun leksene når jeg vet jeg skal ha prøve i det. Lærerne sjekker jo aldri leksene så jeg ser ikke vitsen i å gjøre de når du ikke har prøve i det. Selvfølgelig leser jeg skikkelig når jeg har prøve, jeg driter ikke i det.

Går vk1 Idrett.

Lenke til kommentar
på ungdomskolen brukte jeg fra 0-20 min.

på vidregårende gjorde jeg ikke lekser..

5427520[/snapback]

hmm...da er vi to.... i åttende gjorde jeg alt for mye lekser... i niende var det omtrent ingenting...i tiende var det absolutt minimalt..... å på vgs er det absolutt ingenting :roll:

jeg overlever nok skal dere se

Lenke til kommentar

Gjorde knapt lekser på ungdomsskolen og enda mindre på videregående. En tabbe, da det er tøft nå på universitetet. Er mye å gjøre, og snittet mitt har falt fra 5,3 på fra videregående til C nå. Skal begynne å gjøre mer lekser fremover, satser på 1-2 timer hver dag, med minst en leksedag i tillegg.

Lenke til kommentar

Går i 10. nå, og hadde et snitt på 4,4 ca til jul, noe jeg er fornøyd med med tanke på at jeg gjorde i underkant av en halvtime lekse hjemme på et halvt år..

Prøver nå å gjøre lekser hver dag, og bli ferdig med all leksa i det faget jeg holder på med før jeg gir meg, og dette går ganske greit når arbeidsviljen er der.

EDIT: Leif

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...