Gå til innhold

Hvor mange timer bruker du på lekser hver dag?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har mange fritimer mellom fagene, så gjør alle leksene da. Har ikke tid til å gjøre lekser etter skoletid, da jobb, trening og venner opptar en stor del av tiden min.

5425093[/snapback]

Du bruker vel mest tid på andres lekser du. :)

Når jeg først gjør skolearbeid, blir jeg ofte sittende i rundt 2 timer.

Lenke til kommentar
den tiden jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen hadde jeg ca. 4 timer lekser daglig.. + / - ..

5422271[/snapback]

Det var imponerende. Kan jeg spørre hvilken linje du går på nå, og hva snittet ditt er?

5422540[/snapback]

I 2004/2005 gikk jeg GK Mek og hadde ca. 4.25 i snitt..

Dette året går jeg ikke på skole..

På ungdomsskolen og barneskolen satt alltid jeg og en kamerat sammen og gjorde lekser hos meg eller hos han for å få det ferdig kjapt, og da tok det 1 time noen ganger, og 6 timer andre ganger..

og vi gjorde ikke alltid alt engang..

Lenke til kommentar

Hmmm... Hvor mye tid jeg bruker daglig kan variere veldig. I dag har jeg sittet tre timer på skolen og gjort lekser. Sluttet etter andre time så jeg kunne likegodt få noe av det unna der. Alikevel har jeg halvannen time med lekser og noe tid med lesing til prøve foran meg idag. i går satt jeg fire timer og jobbet intenst :/ Går i skippertak her ja...

Lenke til kommentar
den tiden jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen hadde jeg ca. 4 timer lekser daglig.. + / - ..

5422271[/snapback]

Du var med andre ord ikke den skarpeste kniven i skuffa på tida eller? :ermm:

5426123[/snapback]

Jeg var en av de skarpeste knivene i klassen :)

Men som sagt, vi hadde VELDIG mye lekser.

omtrent alle i klassen sat så lenge (utenom de som ikke gjorde / ikke forstod leksene)..

Lenke til kommentar

Mesteparten av tida leser jeg bare fort gjennom materialet vi har gått gjennom på skolen (eventuelt nytt materiale vi har fått utlevert), samt at jeg prøver å gjøre de leksene jeg kan. Det som er mest vanlig er allikevel at jeg leser som en djevel helga før prøvene :) Har funka så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...