Luv Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har nesten ikke lekser. Dessuten har jeg ikke gjort lekser siden barneskolen, dog med visse unntak som div. inleveringer og slikt. Har ikke gjort mer en 5 timer med lekser til sammen på hele vgs. Går nå vk1 elektro. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 77timer O_O, jeg har? hmm, etter første halvår på ung.skole, 1 dag og 2 timer, + 3dager nå, har skulka de 3 siste dagene Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skal nevnes at jeg har begynt på ny skole nå, flytta i jula. Har gjort lekser faktisk, men før gjorde jeg aldri, har gjort leksene for denne uka og forgje. , lurer på om jeg skal forsette? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Lekser? wth Det gjøres ikke hjemme nei. Med mindre det er en eller annen innlevering jeg har "over due" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 77timer O_O, jeg har? hmm, etter første halvår på ung.skole, 1 dag og 2 timer, + 3dager nå, har skulka de 3 siste dagene 5422991[/snapback] I år har jeg bare 2 timer fravær da Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Stilig, var englebarn før jeg ^_^ Men følger aldri med lenger, er blitt lei av englebarn og nerde stemplet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Stilig, var englebarn før jeg ^_^ Men følger aldri med lenger, er blitt lei av englebarn og nerde stemplet.. 5423036[/snapback] Nå går du for barnslig-stempelet i stedet? Det er stempelet du får fordi du skal være kul i stedet for smart og lære noe. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Per dag er vanskelig å si, men vil tippe ca 3 timer i uken. Får gjort unna det alle meste på skolen, bortsett fra i eldre historie, der vi har en lærer som passer inn i epoken "eldre historie" (før 1850). Han er skikkelig nazi på lekser Øver veldig mye til prøver og slikt da. Akkurat nå øver jeg til kjemiprøve, og det har jeg gjort i snart 4 timer (men får det ikke inn likevel! ) Går vk1. Edit: Hade Leif....*vinke* Endret 11. januar 2006 av Memphis88 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg går VK1 Almennfag. Gjør ikke lekser. Prinsipp. Hater alle former for lekser. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Gjør ikke mye lekser, fordi vi ikke får mye lekser. Det lille vi har gjør jeg en gang i uken på litt under en time. Går Vk1 Allmenn. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Alt ifra jeg kommer hjem fra klokken 16.30, til 24, men stort sett ingenting. Lekser har man ikke på Media.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg trenger hjelp klarer serriøst ikke å sette meg ned å gjøre lekser går GK allmen... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg trenger hjelp klarer serriøst ikke å sette meg ned å gjøre lekser går GK allmen... 5423232[/snapback] Trenger jo nesten ikke gjøre lekser på GK AØF, kun innleveringer og fremføringer.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Får det meste unna på skolen..e vel egentlig ikke så mye lekser på GK Almenn. En del rapporter og av og til litt skriving av stiler, men som oftest er det ikke noe jeg må gjøre. Tar gjerne et par timer med matte inni mellom for å holde ting ved like..og så når jeg har prøver sitter jeg lenge og pugger. men e ganske chill for det meste Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Alt ifra jeg kommer hjem fra klokken 16.30, til 24, men stort sett ingenting. Lekser har man ikke på Media.. 5423222[/snapback] Hvor gode karakterer må du ha på Ungdom skulen får å komme inn på media? Lenke til kommentar
kristian_smart Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Lekser . . ? HVOR?! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 2-3 timar som regel. Kan ofte bli meir, og 6 timar enkelte dagar er ikkje uvanlig. Har også enkelte dagar der eg ikkje gjer lekser i det heile tatt. Vi har forsåvidt ikkje "lekser" på skulen, ihvertfall ikkje i mediefaga. Vi får ei oppgåve, og må gjere den innen ei viss tid. I allmenfaga får vi lekser, men det er ikkje så mykje. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Huff, gjør nesten aldri lekser. Men har omtrent prosjekter, prøver og fremføringer konstant da, så blir endel skippertak med det. Men setter meg aldri ned for å jobbe med ett emne uten å ha noe konkret mål. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Stilig, var englebarn før jeg ^_^ Men følger aldri med lenger, er blitt lei av englebarn og nerde stemplet.. 5423036[/snapback] Nå går du for barnslig-stempelet i stedet? Det er stempelet du får fordi du skal være kul i stedet for smart og lære noe. 5423058[/snapback] Takk for en passe nedrakkende post.... hyggelige saker... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dessuten kan jeg leve med barnslig stempel, er bedre enn å bli plaga hver dag med nerd og englebarn greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå