Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 tror tennvæske skal opp i en del flere grader enn det hw'n kan komme med.. Om du ikke kortslutter etc, kommer med litt 230 v. osv x] Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Må nesten få se bildene av CPU når den blir blingbling! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Må nesten få se bildene av CPU når den blir blingbling! 5426478[/snapback] Selvfølgelig. Eller kanskje jeg skal lage sånn blingbling halskjede av den. "halla!" "Walla fetter. Fet CPU" Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Må nesten få se bildene av CPU når den blir blingbling! 5426478[/snapback] Selvfølgelig. Eller kanskje jeg skal lage sånn blingbling halskjede av den. "halla!" "Walla fetter. Fet CPU" 5426493[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Campus Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt... 5422064[/snapback] Det der er veldig lite miljøvennlig: http://www.bellona.no/no/industri_og_avfal...fter/14721.html Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt... 5422064[/snapback] Det der er veldig lite miljøvennlig: http://www.bellona.no/no/industri_og_avfal...fter/14721.html 5426647[/snapback] Noe blir du nødt til å ta med en klype salt.... Uansett, hvor moro er det å brenne noe som man egentlig ikke vet hvor godt brenner? Blir kanskje bare et litt svartere HK med komponenter som er litt deformerte... Lenke til kommentar
Campus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt... 5422064[/snapback] Det der er veldig lite miljøvennlig: http://www.bellona.no/no/industri_og_avfal...fter/14721.html 5426647[/snapback] Noe blir du nødt til å ta med en klype salt.... Uansett, hvor moro er det å brenne noe som man egentlig ikke vet hvor godt brenner? Blir kanskje bare et litt svartere HK med komponenter som er litt deformerte... 5426712[/snapback] Hva er det jeg skal ta med en klype salt? At bromerte flammehemmere er en miljøgift eller at noen faktisk mener alvor med å brenne gammelt datautstyr? En mer stilfull avslutning (hvis man ikke vil selge/gi bort utstyret) ville være å holde gravøl før man går eller kjører til nærmeste mottakssted for EE-avfall for å stede delene til hvile. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva med å spraylakkere kassa svart. male hvitt kors på den og så la fire mann i dress bære den høytidelig i prosesjon til resirkuleringsplassen hos Elkjøp? Burde se kult ut om noen har videokamera. Og deretter gravøl med nok å drikke. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hagl eller annet skytevåpen er en sikker vinner. Ser for meg et lett perforert hovedkort etter litt heftig slugs-ammo. Baff! Knuu-uu-uuus! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Her destruerer jeg og en kamerat en gammel Mac (nei, det er IKKE meg på bildet. :!: ) For dere med Firefox 1.5, bruk direktelink da listing ikke fungerer (eldre ver. og IE funker): ftp://pat.selfip.com/anonymous/MAC%20DEST...mage%200001.jpg ftp://pat.selfip.com/anonymous/MAC%20DEST...mage%200002.jpg osv. Endret 13. januar 2006 av Patz Lenke til kommentar
kosh Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Her destruerer jeg og en kamerat en gammel Mac (nei, det er IKKE meg på bildet. :!: )For dere med Firefox 1.5, bruk direktelink (da listing ikke fungerer): ftp://pat.selfip.com/anonymous/MAC%20DEST...mage%200001.jpg ftp://pat.selfip.com/anonymous/MAC%20DEST...mage%200002.jpg osv. 5433477[/snapback] 5 år? Høres ut som en perfekt filserver. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 lag nøkkelskap av RAM delen av hovedkortet! del rambrikken i 4 deler og sag ut den delan av hovedkortet som har RAMslotten på og så setter du bare ramdelene inni ramslotten når du skal "henge" fra deg nøklene Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 lag nøkkelskap av RAM delen av hovedkortet! del rambrikken i 4 deler og sag ut den delan av hovedkortet som har RAMslotten på og så setter du bare ramdelene inni ramslotten når du skal "henge" fra deg nøklene 5435436[/snapback] Selv om jeg ikke klarer å se for meg hva du mener, virker det utrolig tøft Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 På TG01, så var det en som sa farvell med en gammel pc på siste dagen. Det var vel en 486 ellerno. Han hadde renset den så den var ren og fin, pusset skjermen, så satte han den igjen på bordet der han satt når han dro, med en rose i en vase oppå pcen. Skulle nesten tatt bilde av det. Fint sted for en pc begravelse Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Haha, fikk totalt lattis da jeg så det bilde med full flamme, patz ;D Lenke til kommentar
Never Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 nja å ødlegge en gammel trofast venn.... ikke pent... hva med å gi den en pensjonist tilværelse som for eks filserver? eller gi den et nytt hjem der noen ennå har bruk for den?... er jo helt "greven" å brenne den.... Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 hva med et kilo dynamitt a hehe :!: Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) kva med å bare beholde det? tenk vis noe i den nye pcen ryker..så sitter du uten pc til delene kommer i posten om du skal ødelegge den, kan du jo prøve å klokke den max! så ser du kva den er god for Endret 15. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Etter en tragisk ulykke i hjembygda mi, velger jeg å ikke gjøre noe "rituelt" (brenning, gravøl, o.l) med pcen, ettersom dette ville vært mer eller mindre respektløst... Pcen var for gammel til å overklokkes. Fikk den opp på maks 935 MHz (fra 850MHz). Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 5l bensin! og hva koster bensinen per liter? prisen har ihvertfall lagt seg på feil side av 12,- tallet 12 gange 5 blir 60kr... la heller pc'en din få hvile seg før du kjører over delene med bilen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå