Sgt_Stilongs Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei! I morgen bestiller jeg nye pc deler og oppgraderer hele dataen (kun hardware, ikke kabinett, psu, mus osv). Så tenkte jeg på noe... Jeg har faktisk hatt den pcen jeg sitter på nå siden jeg konfirmerte meg (for fem år siden), og føler da at jeg burde ta et litt mer høytidelig farvell med den siden den har vært med meg gjennom godt og vondt Er det noen som har noen gode forslag? Avskjeden vil selvfølgelig bli dokumentert på hjemmesiden min! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 1 ord: Slegge. Høytidlig nok spør du meg Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 1 ord: Slegge.Høytidlig nok spør du meg 5422099[/snapback] Ødelegge fint fungerende hardware? Blasfemi! Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hva med å ta ut prosessoren og lage et nøkkelkniple? Evt. Henge opp hovedkortet et sted til pynt? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt... 5422064[/snapback] Specs finner du i profilen min 1 ord: Slegge.Høytidlig nok spør du meg 5422099[/snapback] Er bare delene inni maskinen som kan "slegges". Kabinettet skal jeg ta vare på. (bilder av det finner dere i signaturen) Og bare for å presisere; denne maskinen er fem år gammel. All hardware inni (utenom et skjermkort som jeg låner av en fyr da mitt eget tok kvelden i høst) er fem år gammel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg mente om den har funket fint hele tiden og ikke voldt noe bry.... Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hva med å ta ut prosessoren og lage et nøkkelkniple? Evt. Henge opp hovedkortet et sted til pynt? 5422135[/snapback] Det er jo et must! *blingbling* Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg mente om den har funket fint hele tiden og ikke voldt noe bry.... 5422151[/snapback] Nope. I alle fall har det vært min egen feil hvis det var noe galt. Den fungerer 100% nå, men den er allergisk mot enkelte ting. Og den begynner å bli gammel og svak merker jeg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er jo standard noen steder å brenne døde mennesker på bål, også de man var glad i. Kjør på! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Det er jo standard noen steder å brenne døde mennesker på bål, også de man var glad i. Kjør på! 5422181[/snapback] Og strø aska utover pcbordet? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg tror folk er gale..! Jeg synes du heller burde tatt en skikkelig gravøl ilamme kompiser, før du sender den ut i de evige biters marked (selge billig eller gi bort kanskje, er muligens noen trengende der ute) Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, send den til de evige digitale jaktmarker! :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Det er jo standard noen steder å brenne døde mennesker på bål, også de man var glad i. Kjør på! 5422181[/snapback] Og strø aska utover pcbordet? 5422189[/snapback] Ha aska i en liten pose som du monterer på den nye maskinen EDIT: nei, tror det blir mer smelta plast enn aske... Endret 11. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 vell, du kan mekke den gamle crappy maskina om til en server dingseboms? kjekt og ha for dedicated server også på LAN og slik. eller gi den til din mor/bestemor...... men ellers er den helt ubruklig gå for slegga eller 5 liter besin og fyrstikker Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg tror folk er gale..! Jeg synes du heller burde tatt en skikkelig gravøl ilamme kompiser, før du sender den ut i de evige biters marked (selge billig eller gi bort kanskje, er muligens noen trengende der ute) 5422209[/snapback] Har lite lyst at folk som ikke vet hvordan pcen min fungerer skal håndtere noen av dens edle deler, og kombinere med andre pcdeler som de har i sin egen pc og derfor få en pc som plutselig fungerer helt annerledes. Og i tillegg finner de kanskje ut at den fungerte bedre uten den delen og bare kaster den.... Eneste som kan gis bort er rammen. Harddisken har tross alt fungert knirkefritt i over fem år, så tviler på at den klarer så mye mer. Vil i alle fall spare den potensielle nye eieren for et irriterende harddiskkrasj. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 gå for slegga eller 5 liter besin og fyrstikker med 5l. "besin" (sikkert bensin) og fyrstikker er det mer en hw'n som brenner.. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 gå for slegga eller 5 liter besin og fyrstikker med 5l. "besin" (sikkert bensin) og fyrstikker er det mer en hw'n som brenner.. 5426020[/snapback] Bensinen og fyrstikken bl.a Men blir for kjipt å bare brenne det... Skal gjøre noe merkverdig som blir husket. Nøkkelring av cpuen var jo temmelig bra forslag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 tennvæske eller noe utover komponentene og se om du får det til å antenne ved å kjøre den uten kjøling hehe Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 tennvæske eller noe utover komponentene og se om du får det til å antenne ved å kjøre den uten kjøling hehe 5426062[/snapback] Hehe. Skal prøve det med cpuen før den blir nøkkelring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå