Chalciporuspiperatus Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skal arrangere et 8-manns lanparty for venner og kjente, der alt er i boks uten om hub/switch. Har ingen hubber med nok porter, er det noen som vet om en billig og bra en som kan fåes i trondheim? Eller går det fks an og "linke" hubber? Det vil si, ledning fra ruter til uplink-port i hub, fra hub til uplink-port til hub2, osv? Takker for svar! Lenke til kommentar
Konge Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jo du kan linke sammen så meget du vil men jeg hadde satset på switcher og ikke hubber for å oppretteholde en viss hastighet . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hvor mye penger skal du bruke? En slik kanskje? Endret 11. januar 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hvor mye penger skal du bruke? En slik kanskje? 5422338[/snapback] Jo, altså, hadde jo funket bra den der, men vi er jo 8, så trenger jo en port til uplink da.. Men hva om jeg tar den switchen der og kobler til en 4 ports hub til den? Tror dere det kan funke? ..og om de stakkarene som havner på hubben kommer til og lagge, driter jeg i Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) En liten illustrasjon over hvordan jeg hadde tenkt det: Endret 11. januar 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå