Wackee Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 1. Har kjøpt ein USB-hub, og den oppfører seg rart; Det går å koble til mus, det fugerer greit. Men når eg kobler til høgtalarar så kjem lyset opp på høgtalarane, men lyden kjem ikkje :S 2. Kan du anbefalle ein god og stabil USB 2.0 hub? Helst med ekstern strømforsyning! (4)5-7 porter. 3. Veit du om eit enkelt gratis program som har ein funksjon som kan minne deg på diverse avtaler og lignende? 4. Veit du også om eit gratisprogram som kan knekke DVD koder, sånn som AnyDVD? 5. Skal ha meg eit 2.1 høtalarsett til pc, har sett på logitech 2300, nokon som har nokon andre alternativer som fungerer like bra som denne? Pris er viktig! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ingen som har noko svar? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan du lage seperate tråder, og muligens gi dem ett litt mer beskrivende emne? Eller du kan vente til en moderator kommer og gir deg en advarsel om at tråden kommer til å bli stengt, vis du ikke bytter emne ... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Velkommen til forumet forresten(du har jo posta litt, men jeg har ikke sett deg.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå