Zodux Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hallo! Jeg har nylig kjøp meg nytt headset, noe som gjør at jeg lurer på en ting angående støy fra hovedkort eller noe i den duren. Saken er nemlig den at det alltid har vært litt støy fra hovedkortet (i form av en slags during som går litt opp og ned ettersom pcen jobber). Duringen har som nevnt alltid vært der, men har ikke lagt spesielt merke til den ettersom jeg stort sett alltid har brukt høytalere. Men etter jeg tok i bruk headset har lyden blitt mer og mer plagsom. Lyden er der selv om jeg setter "Master Volume" på "Mute". Jeg leste en gang noe man kunne gjøre for å unngå slikt støy, men kan ikke huske hva det var for noe. Noen som vet? Takk! Mvh. Zodux (EDIT: Skirveleif) Endret 11. januar 2006 av Zodux Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tror ikke det er så mye du kan gjøre med det. Erfaringa mi tilsier at dette er en gjenganger på innebygde lydkort. Så hvis det er virkelig plagsomt, så er vel det enkleste å kjøpe nytt lydkort. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Sliter akkurat med det samme problemet! Bzzzzz.... blir gal av det, må skru ned lyden for å unngå å høre det. Så eneste løsning er å kjøpe lydkort? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er ett problem som mange har med integrert lydkort. Samme hos meg på mine Abit hovedkort. På maskinen jeg sitter på nå med ett IC7 kort gikk jeg inn på volumkontroll og dempet AUX så ble støyen borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå