FaT_JoE Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har et lite problem her. Når jeg spiller noen spill som f.eks Gun eller Fifa05 i 5-10 min så blir skjermen plutselig svart og lyden forsvinner og det står " No signal" på skjermen, så må jeg restarte maskina.Dette gjelder ikke alle spill. Noen som vet? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Høres ut som om det er et problem med skjermkortet ditt! Eller det kan være skjermkabeln problemet ligger. Endret 11. januar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan det være at spillet kjører en oppløsning som ikke er støttet av skjermen? (hvis oppløsningen blir endret underveis) Prøv andre skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
FaT_JoE Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Kan det være at spillet kjører en oppløsning som ikke er støttet av skjermen? (hvis oppløsningen blir endret underveis) Prøv andre skjermkortdrivere. 5422133[/snapback] Takk, jeg lastet ned og oppdaterte driveren til skjermkorte så nå fungerer spillet som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå