Gå til innhold

hva vil overklokking si?

Kaste

Anbefalte innlegg

Og til Maverick2002, hvis du hadde lest alt så har CORGE allerede sagt at han faktisk har skrevet feil i først post, ogforklart siden hva han mener,så den "saken" er løst. Slutt med personlig angrep og svar heller på hva trådstarter lurer på.

Jeg har fått med meg det, og som sagt tidligere: dette har aldri vært og kommer heller aldri til å bli noe personangrep! Håper ikke "corge" tar det som det.

Visst dette er tilfelle, så beklager jeg selvfølgelig det!

Mine intensjoner har vært at trådstarter skal få svar på spørsmålet sitt, noe jeg mener han har fått får lenge siden. Visst ikke hadde han nåkk postet flere poster i denne tråden.

Personlig så har jeg drevet med oveklokking gaaaanske lenge, og jeg har aldri hørt om denne spenningsteorien. Siden jeg stort sett har hatt vellykkede overklokk med forskjellige systemer ved hjelp av å lese forskjellige guider som det bl.a har blitt linket til i denne tråden, mener jeg dette var svar nåkk til trådstarer. (dette var elendig formulert men men..! :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått med meg det, og som sagt tidligere: dette har aldri vært og kommer heller aldri til å bli noe personangrep! Håper ikke "corge" tar det som det.

Visst dette er tilfelle, så beklager jeg selvfølgelig det!

Mine intensjoner har vært at trådstarter skal få svar på spørsmålet sitt, noe jeg mener han har fått får lenge siden. Visst ikke hadde han nåkk postet flere poster i denne tråden.

Personlig så har jeg drevet med oveklokking gaaaanske lenge, og jeg har aldri hørt om denne spenningsteorien. Siden jeg stort sett har hatt vellykkede overklokk med forskjellige systemer ved hjelp av å lese forskjellige guider som det bl.a har blitt linket til i denne tråden, mener jeg dette var svar nåkk til trådstarer. (dette var elendig formulert men men..! :p )

5431647[/snapback]

Ok, det er greit. :)

Det er jo strengt tatt ikke nødvendig å vite hva som egentlig skjer "bak scenen" når en justerer spenningen, sikkert derfor det ikke drøftes i skriv om overklokking.

Lenke til kommentar
Ok, det er greit.

Det er jo strengt tatt ikke nødvendig å vite hva som egentlig skjer "bak scenen" når en justerer spenningen, sikkert derfor det ikke drøftes i skriv om overklokking.

Det er sant! :thumbup:

Trur vi setter en strek her.....føler denne tråden sporet liiit av! :D

Håper trådstarter fikk noen form får hjelp uansett!

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare sånn helt på tampen vil jeg si at jeg har lært j**** mye av å lese gjennom denne tråden. Og jeg tror ikke det bare er jeg som har lært en del av dette, men mange andre også...

Endret av LezoO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...