Laze Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei, jeg planlegger å skaffe meg en 360 så snart premium-pakkene kommer i butikkene igjen, og vil koble den til den lekre Dell2405-skjermen min for å få maksimalt ut av grafikken ... men så var det lyden da. Såvidt jeg forstår gir 360'en lyd gjennom LR-plugger, men jeg hadde håpet å bruke pc-høytalerne til lyd, og disse får lydsignalet fra en minijack-plugg. Finnes det en slags LR->minijack omformer jeg kan bruke, eller må jeg fiske fram lommeboka og kjøpe (dyrere?) høytalere jeg kan stappe LR-pluggene rett inn i? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 LR = Phono? (rød og hvit) Da kan du bare kjøpe en overgang, du får en bra en til ca. 150 kr. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 LR = Phono? (rød og hvit) Da kan du bare kjøpe en overgang, du får en bra en til ca. 150 kr. 5421537[/snapback] Takker og bukker, det var det jeg ønsket å høre Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kjøper du Joytech sin vga-kabel får du med phono-LA - 3,5mm jack adapter. Har koblet Xboxen til CRT skjermen min med denne Joytech kabelen og fungerer alledeles strålende. Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 På Microsoft sin VGA kabel følger det også med en phono -> minijack omformer, slik at denne kan kobles rett i pc høyttalerne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Smetter inn et spm. her. Noen som kan anbefale en vga kabel slik at eg kan koble min framtidige premium til CRT skjermen min? Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Gå enten for Vga-cable fra micrsoft eller fra Joytech. Billigst får du dem på play.com Jeg betalte 150 kr for min "Joytech", og hdtv signalene går fint igjennom og inn til min CRT skjerm. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hørte at Jotech sin kabel ikkje var av beste kvalitet i en annen tråd, men eg skal ikkje si for sikkert. Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hørte at Jotech sin kabel ikkje var av beste kvalitet i en annen tråd, men eg skal ikkje si for sikkert. 5427824[/snapback] Leste det samme og ble nervøs før jeg fikk kabelen, men har ikke merket noe. Skulle visstnok bare gjelde ved HD, men høyeste oppløsningen går smertefritt her i hus. Men har en stor skjerm og har penger til å kvalitetssikre, så kan du likegodt går for den standarde. Ellers skal tilbehøret være det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå