fneder Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Blizzards regler overstyrer vel ikke norske regler. Man har da for guds skyld lov til å selge en "eiendel" visst man vil. Om det er etisk er en annen side, siden det bryter brukskontrakten. Er selv imot kontoselging bare for opplysning. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Birger_Nord, Det er forskjell på lover og regler. Blizzard kan frata meg kontoen hvis jeg bryter deres regler, men ettersom jeg ikke gjør noe ulovlig kommer jeg ikke på tvers av politivesenet. 5421655[/snapback] Du har godkjent en kontrakt mellom deg (Pycnopodia) og Blizzard. I den står det at ikke kan selge kontoen videre. Da du velger å bryte denne, er det du som står til ansvar for konsekvensene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg vet ikke om noe i våres lover som sier noe om WOW-kontoer. Uansett om det gjør det, så er det fortsatt et brudd på kontrakten man har godtatt og kontraktsbrudd - DET står det noe om i norges lover. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Blizzards regler overstyrer vel ikke norske regler. Man har da for guds skyld lov til å selge en "eiendel" visst man vil. Om det er etisk er en annen side, siden det bryter brukskontrakten. Er selv imot kontoselging bare for opplysning. 5421678[/snapback] Men ser må du se på WoW som et spill. Ikke et eBay system. Det er ikke meningen at folk skal drive å selge ting. Det er noe helt annet med en videospiller, den er laget for å selge, ingen betyding til hvem. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 selg accounten til noen som du kjenner. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Quoter ifra en av charactersalgene på ebay: DISCLAIMER: All of the World of Warcraft items are the intellectual property of Blizzard Entertainment. I make no claim to the virtual properties delivered in this transaction. Please Read Before Bidding: The user agreement signed with Blizzard states that the account under which World of Warcraft is played belongs to Blizzard only. As a result, you are bidding on the time spent to level these characters and gain the items and gold which the characters hold. World of Warcraft is a trademark of Blizzard Entertainment. All characters, items, gold pieces, or other intellectual knowledge in World of Warcraft are the sole property of Blizzard Entertainment. By bidding on, inquiring about, or viewing this auction you are stating that you are in NO way affiliated with Blizzard Entertainment or any associated entit. opp til en av dere å tyde det der.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Birger_Nord, Det er forskjell på lover og regler. Blizzard kan frata meg kontoen hvis jeg bryter deres regler, men ettersom jeg ikke gjør noe ulovlig kommer jeg ikke på tvers av politivesenet. 5421655[/snapback] Du har godkjent en kontrakt mellom deg (Pycnopodia) og Blizzard. I den står det at ikke kan selge kontoen videre. Da du velger å bryte denne, er det du som står til ansvar for konsekvensene. 5421684[/snapback] Bryter jeg kontrakten, må jeg stå til ansvar for konsekvensen, kontoen min blir sannsynligvis bannet. Skulle det skje så er det like greit, jeg spiller ikke lenger spillet lenger. Jukser du i Counter-Strike, banner Valve cd-keyen din. Bryter du Blizzards EULA, kan de stenge kontoen din. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Birger_Nord, Det er forskjell på lover og regler. Blizzard kan frata meg kontoen hvis jeg bryter deres regler, men ettersom jeg ikke gjør noe ulovlig kommer jeg ikke på tvers av politivesenet. 5421655[/snapback] Du har godkjent en kontrakt mellom deg (Pycnopodia) og Blizzard. I den står det at ikke kan selge kontoen videre. Da du velger å bryte denne, er det du som står til ansvar for konsekvensene. 5421684[/snapback] Bryter jeg kontrakten, må jeg stå til ansvar for konsekvensen, kontoen min blir sannsynligvis bannet. Skulle det skje så er det like greit, jeg spiller ikke lenger spillet lenger. Jukser du i Counter-Strike, banner Valve cd-keyen din. Bryter du Blizzards EULA, kan de stenge kontoen din. 5421721[/snapback] Selger du kontoen din til en annen. Har du igrunn solgt noe som ikke tilhører deg. Som Armageddon quoter til, tilhører alt i WoW til Blizzard Inc. Hvis du selger videre noe som ikke er ditt, er det straffbart. Cheater du i CS er det ingen andre en du som er et problem. Verken du eller noen andre tjener penger på det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Armageddon Jeg selger omlag 1500timer med spilletid i Warcraft. Alt det andre er kostnadsfritt. Men dette var helt håpløst. ctv, Takk, jeg kommer til å sette opp noen lapper i byn og se om noen av kompisene er interessert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 tror vi kan stenge denne for salg på forumet, og siden dette ikke er lov via blizzard heller så er det ikke etisk riktig av dette forumet å holde informasjon om hvor man skal selge en wow-konto heller. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg