Gå til innhold

Selge lvl 60 chars i WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da dette er strengt forbudt fra Blizzard sin side, ville jeg holdt slike spørsmål på et litt mer "undergrunds"-aktig sted. Ikke for å være dust, men det er nesten som å spørre om hvor du kan selge piratkopier. Sorry mac, Blizzard er strenge på sånne greier :/

Simen

Lenke til kommentar
Da dette er strengt forbudt fra Blizzard sin side, ville jeg holdt slike spørsmål på et litt mer "undergrunds"-aktig sted. Ikke for å være dust, men det er nesten som å spørre om hvor du kan selge piratkopier. Sorry mac, Blizzard er strenge på sånne greier :/

Simen

5421474[/snapback]

Vel her på forumet har blizzard sine regler ingenting å si.

Endret av Goz
Lenke til kommentar
B. In order to play World of Warcraft, you are required to establish a user account (the "Account") as described in the Terms of Use that is unique to you and non-transferable. To establish the Account, you will be asked to provide Blizzard Entertainment with an Authentication Key of the Game that is exclusively linked to your Account. Therefore, Blizzard Entertainment does not allow you to transfer ownership of the Game. Should you chose to do so notwithstanding the Terms contained in this section, you will be in breach of the present License Agreement and such transfer will not be opposable to Blizzard Entertainment.

E. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

1. is a violation of this Agreement;

2. may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion; and

3. will not be opposable to Blizzard Entertainment.

Dette trykte du godta da du begynte å spille. Derfor har ikke du lov til å selge den!

Lenke til kommentar
er nok forbudt ifra blizzards side ja. eneste plassen jeg har hørt at folk har kjøpt chars er ebay. men det er jo en viss fare for at blizzard finner ut at du har solgt den og stenger kontoen. om du allerede har solgt den er jo ikke det ditt problem. :)

5421529[/snapback]

Jeg trenger penger, jeg gjør ingenting ulovlig, jeg åpner opp en konto som er stengt og overlater den til noen andre. Blizzard tjener på det, de får en til aktiv spiller som jeg verver og som vil betale de en sum i måneden for å spille.

Birger_Nord: Etter Norge sine lover er det ikke ulovlig.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
er nok forbudt ifra blizzards side ja. eneste plassen jeg har hørt at folk har kjøpt chars er ebay. men det er jo en viss fare for at blizzard finner ut at du har solgt den og stenger kontoen. om du allerede har solgt den er jo ikke det ditt problem. :)

5421529[/snapback]

Birger_Nord: Etter Norge sine lover er det ikke ulovlig.

5421601[/snapback]

Vær så snill å henvis hvor dette står?

Lenke til kommentar
© 2005 Blizzard Entertainment, Inc. All rights reserved. World of Warcraft, Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks, of Blizzard Entertainment, Inc., in the U.S. and/or other countries. All rights are reserved.

Vel det si at det ikke gjelder i Norge? Og at absolutt alle internasjonale/norske firmaer/organisjaner som har dette skrevet i copyrighten(eller hva nå jeg skal kalle det) er ugyldig? Eller? Jeg henger ikke med nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...